بازیگر «بیمار انگلیسی» رییس «سزار» شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۳۸۲۹۲
بازیگر «بیمار انگلیسی» رییس «سزار» شد

کریستین اسکات توماس بازیگر اسکاری فیلم «بیمار انگلیسی» به عنوان رییس شب اهدای جوایز سزار فرانسه انتخاب شد. به گزارش هالیوود ریپورتر، پست افتخاری ریاست شب اهدای جوایز سزار فرانسه پس از اینکه سال پیش خالی ماند، امسال به بازیگر انگلیسی نامزد اسکار رسید. کریستین اسکات توماس بازیگر نامزد جایزه اسکار امسال ریاست بزرگ‌ترین شب سینمای فرانسه را برعهده گرفت تا در شبی که به عنوان اسکار فرانسه شناخته می‌شود، روی صحنه مراسم برود. او که در کنار رابرت ردفورد، بازیگر فیلم «نجواگر اسب» بود با کارگردان این فیلم و بازیگر همراهش که قرار است امسال جایزه افتخاری سزار را دریافت کند، به این مراسم می‌رود. پست افتخاری ریاست مراسم اهدای جوایز سزار سال پیش خالی مانده بود و دلیل آن هم اعتراض‌ها و راهپیمایی زنان فرانسه پس از انتخاب رومن پولانسکی به عنوان رییس این مراسم در سال ۲۰۱۷ بود. پس از یک هفته اعتراض سرانجام پولانسکی از این پست کنار کشید و در نتیجه سال پیش این مراسم بدون رییس برگزار شد. رییس شب اهدای جوایز به صورت سنتی سخنرانی افتتاحیه مراسم را ادا می‌کند. این مراسم امسال در «سله پلیه» پاریس و ۴ فوریه برگزار می‌شود.  خانم اسکات بازیگری است که در طول مسیر کاری‌اش در فیلم‌های انگلیسی و فرانسوی زبان بازی کرده و نامزدی اسکار را برای «بیمار انگلیسی» به دست آورده و بفتا را در سرزمین مادری‌اش بریتانیا برای «چهار عروسی و یک عزا» کسب کرده است. او سه بار نامزدی جوایز سزار را کسب کرده است.

  «رایان رینولدز» به چین رفت

بازیگر سرشناس فیلم‌های ابرقهرمانی عمل جراحی بازویش را لغو کرد تا برای معرفی «ددپول» به چین برود و با هوادارانش در پکن دیدار کند. به گزارش مووی نیوز، در حالی که هفته پیش کمپانی فاکس خیلی ناگهانی اعلام کرد «ددپول۲» در چین از روز جمعه راهی سینماها می‌شود و برای نخستین‌بار فیلمی از این مجموعه در چین بدون سانسور روی پرده‌ها می‌رود، این خبر موجب تغییر برنامه از پیش تعیین شده رایان رینولدز بازیگر فیلم شد. رینولدز که کانادایی است و می‌داند رابطه چین و کانادا برای دستگیری مِنگ مدیرعامل هواوی در کانادا به هم خورده، بدون نگرانی از این مسائل اعلام کرد بلافاصله راهی چین می‌شود. او گفت: این برایم یک رویا است که «ددپول» در چین و برای مردم چین به نمایش درآید و برای همین انگار در بهشتی روی زمین باشم. رینولدز این حرف‌ها را برای مخاطبان چینی فیلمش در سفر یک روزه به این سرزمین اعلام کرد.

آرنج چپ رینولدز در حین فیلمبرداری آسیب دیده بود و قرار بود یکشنبه صبح در نیویورک زیر تیغ جراحی برود اما او برنامه عمل را به هم ریخت و گفت: این سفر خیلی مهم‌تر است. به هیچ‌وجه نمی‌خواهم حضور در چین را از دست بدهم.

بیشتر مخاطبان چینی دو فیلم «دد پول» و دنباله آن را به صورت آنلاین دیده‌اند و بسیاری از شوخی‌های فیلم بیشتر برای مخاطبان امریکایی ملموس است و فیلم محتوایش را در ترجمه از دست می‌دهد. در این میان بسیاری از مخاطبان چینی می‌گویند ترجیح می‌دهند تا بلیت بخرند و این‌بار فیلم را روی پرده بزرگ تماشا کنند. در عین حال برخی هم می‌گویند دلیل ندارد که بخواهند فیلم را دوباره تماشا کنند.

 

 

ارسال نظر