نگاهی به برنامه کنسرت‌های تهران

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۲۰۵
نگاهی به برنامه کنسرت‌های تهران

کنسرت‌های موسیقی که به احترام سوگواری برای حضرت فاطمه زهرا (س)، چند روز در سکوت به سر می‌برند، بار دیگر از سوم بهمن کار خود را از سر خواهند گرفت. در گزارش پیش‌رو برنامه کنسرت‌های تهران را در سوم تا دهم بهمن ماه مرور می‌کنیم: ایوان بند ۳ بهمن در برج میلاد تهران کنسرت خود را در دو سانس ۱۹ و ۲۲ برگزار می‌کند. حداقل بهای بلیت این کنسرت ۵۰ هزار تومان است. امید حاجیلی ۳ و ۴ بهمن ساعت 15: ۱9 و ۲۲:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود؛ علاقه‌مندان برای خرید بلیت‌های این کنسرت باید ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان هزینه کنند.

فرزاد فرزین نیز ۴ بهمن‌ ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در برج میلاد اجرا خواهد کرد؛ بلیت‌های کنسرت او ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارند. کنسرت دونوازی کمانچه و تنبور گروه لاوچ ۴ بهمن ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان برای حضور در این کنسرت باید ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان بهای بلیت‌های آن را بپردازند.

همچنین مهدی جهانی ۵ بهمن‌ماه در برج میلاد تهران برای هوادارانش می‌خواند؛ کنسرت او در دو سانس ۱۹ و 45: 21 و قیمت بلیت ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان برگزار می‌شود.

فریدون آسرایی نیز ۵ بهمن دو سانس 15: ۱9 و 30: 22 در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود؛ هواداران او برای حضور در این کنسرت باید ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان پرداخت کنند. رویداد زمستانی جز نیز ۵ بهمن‌ماه در سالن سوره حوزه هنری میزبان چهار گروه جز خواهد بود؛ این کنسرت ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و قیمت بلیت‌های آن ۱۰۰ هزار تومان است. مهران غضنفری هم در همین روز ساعت ۲۱ در تالار رودکی برنامه خود را اجرا خواهد کرد بلیت‌های کنسرت او ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران هم ۶ بهمن‌ماه ساعت ۲۱ میزبان حمید حامی خواهد بود؛ قیمت بلیت‌های این کنسرت ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است. گروه سون نیز ۸ بهمن در همین سالن روی صحنه خواهد رفت؛ بلیت‌های این کنسرت که در دو سانس ۱5: ۱9 و 15: 22 برگزار می‌شود، ۵۵ تا ۱۵۵ هزار تومان است.

حمید عسکری نیز ۱۰ بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت خود را در دو سانس ۱۹ و 15: 22 برگزار می‌کند، بلیت‌های این کنسرت ۶۰ تا ۱۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. سعید شریبانی هم در همین روز در ایوان شمس روی صحنه می‌رود؛ کنسرت او در دو سانس 30: 19 و ۲۲ اجرا می‌شود و ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان قیمت بلیت‌های آن است. همچنین کنسرت «چه بگویم» سالار عقیلی ۹ بهمن‌ماه ساعت ۲۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان برای حضور در این کنسرت باید ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان هزینه کنند.

ارکستر سمفونیک تهران دهم و یازدهم دومین ماه زمستان در تالار وحدت می‌نوازد؛ این کنسرت ساعت 30: 21 آغاز می‌شود و ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان بهای بلیت آن است.

 

ارسال نظر