ایستگاه

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۱۲۳
ایستگاه

کنایه صریح بازیگر کهنه‌کار به ترامپ

جین فوندا بازیگر کهنه‌کار در پاسخ به اصرار ترامپ مبنی‌بر کشیدن دیوار میان امریکا و مکزیک گفت: ما هم دیوار می‌خواهیم اما میان کاخ سفید و پروژه تحقیقات مولر!

به گزارش آسوشیتدپرس، جین فوندا پس از اینکه سروصدای ترامپ برای کشیدن دیوار در مرز امریکا و مکزیک بالا گرفت، در شوی شبانه جیمی کیمل ظاهر شد و جواب ترامپ را داد.

این بازیگر کهنه کار گفت: ما مردم امریکا نیاز به یک دیوار خوب داریم که کاخ سفید را از تحقیقات مولر جدا کند و این تحقیقات راه خودش را ادامه بدهد. او گفت: هر یک از ما این حق را داریم که بدانیم نتیجه این تحقیقات چه بوده و اگر قانونی وجود دارد که به بعضی‌ها این اجازه را بدهد که در نتیجه این تحقیقات دست ببرند، ما باید این قانون را عوض کنیم.  این در حالی است که در روزهای اخیر کمیته سنا مانع دخالت ویلیام بار، دادستان کل در جریان تحقیقات رابرت مولر درباره انتخابات ۲۰۱۶ ترامپ و نقش روسیه در آن شده بود. همین عمل منجر به اعتراض برخی از چهره‌های حقوقی به ترامپ برای پنهان کردن نتایج بررسی این پرونده شد. فوندا در این برنامه افزود: می‌توانید باور کنید که دارند سعی می‌کنند جلوی ما را بگیرند تا نفهمیم واقعا چه کسی دارد این مملکت را اداره می‌کند؟ جین فوندا بازیگر سریال «گریس و فرانکی» از پیشینه جدی در حمایت از حقوق رنگین پوستان برخوردار است و بارها در دهه ۷۰ برای حمایت از حزب «پلنگ سیاه» پول جمع کرده و از حقوق زندانیان نژادی حمایت کرده بود. وی از مخالفان جنگ ویتنام بود.

کارگردان «کوکو» از پیکسار می‌رود

لی آنکریچ کارگردان سازنده انیمیشن‌های موفقی چون «کوکو» و «داستان اسباب‌بازی ۳» پس از ۲۵ سال همکاری با پیکسار، از این کمپانی جدا می‌شود. به گزارش ورایتی، لی آنکریچ که جایزه اسکار را برای ساخت «داستان اسباب بازی ۳» و «کوکو» دریافت کرد از پیکسار انیمیشن استودیوز پس از یک همکاری ۲۵ ساله جدا می‌شود. او گفته است قصد دارد وقت بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند. آنکریچ که به عنوان دستیار تدوین در تلویزیون کار می‌کرد، سال ۱۹۹۴ به پیکسار پیوست. او به عنوان تدوین‌گر در اولین فیلم بلند پیکسار یعنی «داستان اسباب بازی» در سال ۱۹۹۵ کار کرد و بعد از کارگردان‌های «داستان اسباب بازی ۲»، «کمپانی هیولاها» و «در جست‌وجوی نمو» شد. او سال ۲۰۱۰ کارگردانی «داستان اسباب بازی ۳» را به تنهایی انجام داد و نامزدی اسکار را در بخش فیلمنامه اقتباسی با جان لستر و اندرو استنتون کسب کرد. آنکریچ شنبه پیکسار را از تصمیمش با خبر کرد. او گفت: نمی‌روم که در استودیویی دیگر فیلم بسازم، بلکه می‌خواهم وقت بیشتری با خانواده‌ام بگذرانم و به کارهایی که علاقه دارم و مدت‌ها به تعویق انداخته بودم بپردازم.  این در حالی است که لستر از بنیانگذاران پیکسار اواخر سال ۲۰۱۷ به دنبال جنجال سوء رفتار جنسی از این کمپانی جدا شد و اوایل همین ماه به اسکای دنس انیمیشن پیوست.

 

ارسال نظر