«حمید حامی» در تهران کنسرت برگزار می‌کند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۰۳۷
«حمید حامی» در تهران کنسرت برگزار می‌کند

خواننده موسیقی پاپ کلاسیک کشورمان روز ششم بهمن ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

حمید حامی خواننده موسیقی پاپ کلاسیک کشورمان روز ششم بهمن ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند. تازه‌ترین کنسرت حمید حامی در حالی برگزار می‌شود که از برپایی کنسرت تهران این خواننده بیش از دو سال می‌گذرد. این در حالی است که محمدرضا عقیلی به عنوان تنظیم‌کننده قطعات ارکستر و نوازندگان مطرحی چون رضا تاجبخش، هومن غفاری، علیرضا میرآقا و کیوان فرشید نیا در کنار این خواننده حضور خواهند داشت. به گفته دست اندرکاران این اجرای زنده، تغییر زیادی در سازبندی و نوازنده‌ها ایجاد نشده است اما در فهرست قطعات انتخابی تغییرات محسوسی داده شده که این موضوع می‌تواند برای مخاطبان جالب توجه باشد.

حمید حامی از جمله خوانندگان شناخته شده کشورمان در عرصه موسیقی پاپ کلاسیک است که تاکنون با آهنگسازان و نوازندگان مطرح موسیقی از جمله بابک بیات و ناصر چشم آذر فعالیت‌های متعددی داشته است. وی علاوه بر حضور در چندین اثر سینمایی به عنوان خواننده تیتراژ، تاکنون آلبوم‌های «حامی – ۱۳۷۹»، «دونیمه رویا – ۱۳۸۱»، «بوی گندم – ۱۳۸۷»، «فقط نگاه می‌کنم – ۱۳۸۶»، «آخدا – ۱۳۸۹»، «یه لجظه عاشق شو – ۱۳۹۲» را در بازار موسیقی منتشر کرده است. تازه‌ترین کنسرت حمید حامی روز ششم بهمن ماه ساعت ۲۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با قیمت بلیت‌های ۵۰ تا ۱۵۰ هزارتومانی میزبان طرفداران خواهد بود.

 

ارسال نظر