«همه می‌دانند» نامزد دریافت 6 جایزه «فروز»

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۷۸۶
«همه می‌دانند» نامزد دریافت 6 جایزه «فروز»

فیلم سینمایی «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی در شش رشته از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان فیلم اسپانیا، نامزد دریافت جایزه «فروز» (Feroz) شد. فیلم همه می‌دانند در رشته‌های بهترین فیلم درام، بهترین بازیگر نقش اول زن (پنه‌لوپه کروز)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (خاویر باردم)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (باربارا لنی)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (ادوارد فرناندز) و همچنین بهترین تریلر نامزد دریافت جایزه شده است. جایزه فروز در سال ۲۰۱۳ توسط انجمن منتقدان و نویسندگان فیلم اسپانیا در منطقه باسک بنیان گذاشته شده و یکی از مهم‌ترین جوایز سینمایی اسپانیا به شمار می‌رود. پیش از این فیلم «همه می‌دانند» از سوی آکادمی سینمای اسپانیا نیز در هشت رشته کاندیدای جوایز گویا شده بود.

همه می‌دانند فیلمی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است. این فیلم که هشتمین فیلم بلند فرهادی است به زبان اسپانیایی ساخته شده و بازیگرانی همچون خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز و ریکاردو دارین در آن ایفای نقش می‌کنند.

همه می‌دانند نخستین‌بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ اکران شد و به عنوان فیلم افتتاحیه نیز به نمایش درآمد. همه می‌دانند دومین فیلم اسپانیایی زبانی بود که در تاریخ جشنواره بین‌المللی فیلم کن به عنوان فیلم افتتاحیه انتخاب شد.

 

ارسال نظر