معرفی رقیبان تیم ملی والیبال در راه المپیک

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۴۱:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۴۴۵
معرفی رقیبان تیم ملی والیبال در راه المپیک

فدراسیون جهانی والیبال گروه‌بندی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را معرفی کرد. گروه‌بندی رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص و اعلام شد. فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ در گروه پنجم با تیم‌های روسیه، کوبا و مکزیک هم گروه خواهد بود و در این گروه باید شانس رسیدن به مسابقات المپیک را دنبال کند.

گروه‌بندی این مسابقات به‌این شرح است: در گروه یک برزیل، مصر، بلغارستان، پورتوریکو رقابت می‌کنند، در گروه دو تیم‌های امریکا، بلژیک، هلند و کره جنوبی مقابل هم بازی خواهند کرد، در گروه سه ایتالیا، صربستان، استرالیا و کامرون با هم به رقابت می‌پردازند، در گروه چهار لهستان، فرانسه، اسلوونی و تونس مقابل هم قرار می‌گیرند، در گروه پنج روسیه، ایران، کوبا و مکزیک با هم بازی می‌کنند و در گروه شش: کانادا، آرژانتین، فنلاند و چین به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های اول هر گروه مستقیما راهی المپیک ۲۰۲۰ خواهند شد و تیم‌هایی که در این مرحله موفق به دریافت جواز حضور در مسابقات المپیک نشوند، در ژانویه ۲۰۲۰ (دی و بهمن ۱۳۹۸) شانس خود را دوباره آزمایش خواهند کرد میزبان این مرحله از مسابقات به زودی معرفی خواهد شد.

 

ارسال نظر