برانکو: انتظار دارم ایران به فینال برسد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۱:۴۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۷۱۹۹
برانکو: انتظار دارم ایران به فینال برسد

سرمربی پرسپولیس گفت: نمی‌خواهیم بازیکنی را از خارج فقط به خاطر اینکه خارجی است بیاوریم. نمی‌خواهیم بازیکنی بیاوریم که از بازیکنان فعلی بهتر نباشد. بازیکن عالی قیمتی کمتر از دو میلیون یورو ندارد و پرسپولیس در حال حاضر چنین موقعیتی ندارد و من اصراری ندارم که بی‌دلیل یک بازیکن جذب کنیم چون بازیکن ۲۰۰ هزار دلاری خارجی از بازیکن ایرانی بهتر نیست. مگر اینکه مثل ماجرای بشار به خال بزنیم. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درنشستی که صبح دوشنبه در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، گفت: تصمیم گرفتیم یک روز قبل از سفر به قطر نشست خبری برگزار کنیم. در لیست‌مان ۲۶ بازیکن داریم که ماهینی و انصاری مصدوم هستند. ماهینی تا نوروز برای بازی آماده می‌شود. انصاری هم تا ۴ ماهه آینده آماده می‌شود. انتظارداریم پایان فصل، انصاری برگردد. برنامه بازی‌های ما هنوز رسما قطعی نشده است. برنامه بازی‌های ما بسیار فشرده خواهد بود یعنی هر ۳ یا ۵ روز یک باری بازی خواهیم داشت. در لیگ برتر و لیگ قهرمانان و جام حذفی. او ادامه داد: همیشه بلندپروازی‌های ما مثل روز اول است. یعنی جنگیدن برای قهرمانی و برد در بیشترین بازی‌ها. از این مسوولیت‌مان فرار نمی‌کنیم.  دنبال بهانه‌جویی نیستیم.برانکو درباره بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: بازیکنانی که باشگاه را ترک کردند بهاروند، علوان زاده، عباسیان و منشأ هستند. نادری به صورت قرضی به ما اضافه شده است و در مرحله توافق با آقای بودیمیر بازیکن خارجی هستیم. وی افزود: فردا به اردوی ۱۲ روزه قطر می‌رویم. تردیدداشتیم که به آنتالیا برویم یا قطر. اما من تجربه ۳ ساله در اردوی آنتالیا دارم.

 در کنار اینکه هوای خوبی دارد اما بارندگی زیادی دارد. به خاطر همین تصمیم گرفتم در قطر اردو برگزار کنیم چون همه امکانات لازم برای تمرین موجود است.  او در مورد جدایی منشأ هم بیان کرد: این تصمیم من بوده است. من مربی هستم که تصمیم می‌گیرم. منشأ خیلی به تیم خدمت کرده است. من و باشگاه از او ممنون هستیم. پرسپولیس مدام به دنبال با کیفیت‌ها است. شاید روش بازی پرسپولیس جوابگوی نوع بازی او نبوده است. طبیعی است ما از منشأ انتظارات بیشتری داشتیم. او در مورد اینکه آیا نگران رفتن منشأ به یک تیم مدعی در لیگ برتر نیست؟ هم گفت: منشأ در فهرست فروش ماست. تصمیم خودش است که کجا برود. این ارزیابی باشگاه است که چقدر به خاطر رضایت نامه‌اش پول بگیرد. من دخالتی ندارم و نگرانی از حریفانم ندارم. تمرکزم روی تیم خودم است  و تلاش می‌کنم هم به صورت تیمی و هم فردی پیشرفت کنیم. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره جام ملت‌های آسیا و حریفان ایران بیان کرد: کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق، رفیق من است. بیش از بیست سال است که با هم دوست هستیم.

او منطقه ما را خیلی خوب می‌شناسد. ۴ سال پیش هم سرمربی امارات بوده است. عراق به صورت سنتی تیم خوبی دارد. من به جز بشار و همام شناخت دیگری از تیم‌شان ندارم. مقابل همه تیم‌ها باید بازی کرد. واضح‌تر بگویم دلیلی نمی‌بینم عراق بتواند ایران را ببرد. وی در مورد ارزیابی‌اش از تیم ملی ایران هم گفت: در حال حاضر فقط می‌دانم ایران تیم قوی دارد. انتظار دارم ایران به فینال بازی‌ها برسد. اگر ما به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم با یک ملی‌پوش به نام بیرانوند، دلیلی نمی‌بینم ایران با بلند پروازی‌اش به فینال نرسد.

 

ارسال نظر