ایستگاه

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۰۵۹
ایستگاه

 جمع ستارگان در «جومانجی»

بر اساس اخبار منتشر شده، آوکافینا بازیگر ۳۱ ساله امریکایی و ستاره فیلم «آسیایی‌های خرپول» در آستانه پیوستن به ستارگان پروژه کمدی ماجراجویانه «جومانجی» است. به گزارش هالیوودریپورتر، نورا لوم با نام هنری آوکافینا خواننده، بازیگر و ستاره فیلم «آسیایی‌های خرپول» در حال پیوستن به پروژه «جومانجی» است. طبق خبری که جمعه ۴ ژانویه (۱۴دی) ماه منتشر شده است، آوکافینا هم‌اکنون در مراحل پایانی مذاکرات با کمپانی دیزنی برای بازی در این دنباله پرطرفدار است.

تاکنون حضور بازیگرانی چون دواین جانسون ملقب به صخره، جک بلک، کوین هارت و کارن گیلان یعنی همان نقش‌آفرینان «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» (۲۰۱۷) در این پروژه قطعی شده است. کارگردانی این دنباله را که هنوز نام آن قطعی نشده است جیک کاسدان برعهده دارد تا شاید موفقیت قبلی خود در «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و فروش ۹۶۲ میلیون دلاری آن را تکرار کند. مجموعه فیلم‌های «جومانجی» اقتباسی سینمایی براساس کتاب کودکانه مصوری به همین نام محصول ۱۹۸۱ به قلم کریس فن آلسورگ هستند که در آن قصه یک صفحه بازی اسرار آمیز روایت می‌شود که پای حیوانات جنگل را به دنیای واقعی باز می‌کند. در نسخه سال ۲۰۱۷ این صفحه بازی به یک بازی ویدیویی ارتقا داده شد که چهار نوجوان را به دنیای خطرناک درون خود می‌کشد و آنها برای زنده ماندن باید به جای شخصیت‌های این گیم ویدیویی، بازی کنند. درباره داستان جدیدترین نسخه «جومانجی» اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما منابع اطلاعاتی از نقش محوری و کلیدی آوکافینا در این پروژه خبر می‌دهند.

اهداکنندگان جوایز گلدن گلوب معرفی شدند

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود روز جمعه ۴ ژانویه فهرست دیگری از اهداکنندگان جوایز گلدن گلوب سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد. به گزارش ورایتی، بردلی کوپر، آنتونیو باندراس، امیلی بلانت، مایا رودولف، لیدی گاگا، ایمی پولر و لوسی لیو تنها اسامی بخشی از ستارگانی هستند که قرار است روز ۶ ژانویه جوایز هفتاد و ششمین دوره گلدن گلوب را اهدا کنند. اسامی این گروه از اهداکنندگان جوایز گلدن گلوب امسال در حالی از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود روز جمعه ۴ ژانویه اعلام شد که یک روز پیش از آن این انجمن فهرست گروه نخست اهداکنندگان جوایز امسال را نیز منتشر کرده بود. در فهرست نخست نام‌های مشهوری مانند هریسون فورد، سورشا رونان، استرلینگ کی براون، لوپیتا نیونگو، ‌گری اولدمن، سام راکول، هلی بری، چادویک بوزمن، جسیکا چستین، جیمی لی کورتیس، دیک ون دایک، ادریسا البا، بن استیلر، فلیسیتی هافمن، ویلیام اچ. میسی، مایک میرز و کاترین زتا جونز به چشم می‌خورد. ریشل وایس، کریستن بل، استیو کارل، اولیویا کلمن، ریچارد‌گر و نیکول کیدمن نیز از دیگر نام‌های مطرحی هستند که قرار است ۶ ژانویه جوایز گلدن گلوب را به برگزیدگان اهدا کنند. مراسم هفتاد و ششمین دوره جوایز گلدن گلوب قرار است به مدت سه ساعت با اجرای اندی سمبرگ و ساندرا اوه در بورلی هیلتون کالیفرنیا برگزار شود. این مراسم از شبکه ان‌بی‌سی امریکا پخش می‌شود.

 

ارسال نظر