هدیه «مرد عنکبوتی» برای طرفداران

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۶۷۱۲
هدیه «مرد عنکبوتی» 
برای طرفداران

کمپانی سونی در حرکتی جذاب، کل فیلمنامه آخرین انیمیشن تحسین شده خود یعنی «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» را در اینترنت منتشر کرد. به گزارش ولتوره، کمپانی سونی پیکچرز در اقدامی غافلگیرکننده متن کامل فیلمنامه آخرین انیمیشن خود یعنی «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» را به صورت آنلاین منتشر کرد. خبر انتشار این فیلمنامه را اولین بار رودی راتمن یکی از فیلمنامه‌نویسان این انیمیشن در توییتر خود اعلام کرد.

«مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» انیمیشنی براساس کاراکتر ابرقهرمان مایلز مورالز/مردعنکبوتی از ساخته‌های مارول است که توسط استودیوی کلمبیا شاخه فیلمسازی کمپانی سونی ساخته شد. کارگردانی این انیمیشن برعهده رادنی راثمن، باب پرشچتی و پیتر رمزی بوده است و کار نگارش فیلمنامه آن را فیل لرد و رودی راتمن انجام داده‌اند. داستان فیلم درباره نوجوانی به نام مایلز مورالس است که توسط عنکبوتی رادیواکتیوشده گزیده می‌شود و قدرت‌های خاصی پیدا می‌کند.

حال سونی در حرکتی پیش‌بینی نشده و البته دلگرم‌کننده کل فیلمنامه این انیمیشن را به صورت آنلاین منتشر کرده است؛ اقدامی که به مذاق طرفداران این هنر بسیار خوش آمده و کلاس درسی برای دوستداران این هنر است تا از جزییات نگارش فیلمنامه یک انیمیشن حرفه‌ای آگاه شوند.

 

 

ارسال نظر