ایستگاه

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۴۸۶
ایستگاه

کاراکتر اصلی سریال «فرندز» مشخص شد

با وجود اینکه همه می‌دانند سریال «فرندز» ۶ کاراکتر اصلی داشت اما اگر بخواهیم فقط یک نفر را به عنوان کاراکتر اصلی سریال در نظر بگیریم آن یک نفر کسی جز راس گلر نیست. به گزارش مهر به نقل از دیجیتال‌اسپای، سریال پرطرفدار «فرندز/Friends» یا «دوستان» یک مجموعه کمدی موقعیت امریکایی بود که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شد. هر کسی این سریال را دیده باشد قطعا می‌داند ریچل، مانیکا، فیبی، جویی، چندلر و راس کاراکترهای اصلی آن هستند که داستان حول شخصیت آنها به صورت نسبتا مساوی تقسیم شده است اما اگر بخواهیم فقط یک نفر را به عنوان کاراکتر اصلی این سریال در نظر بگیریم آن یک نفر چه کسی است؟

برای جواب این سوال یک فرد باهوش در حوزه داده و اطلاعات راهی پیدا کرده است، یاشوا ست که یک بلاگر است با بازبینی فیلمنامه ۱۰ فصل این سریال و با استفاده از میزان دیالوگ‌ها و زمان حضور جلوی دوربین، شخصیت محوری این سریال را معرفی کرده است، این شخصیت کسی نیست جز راس گلر.

یاشوا ست با توجه به بازبینی ۱۰ فصل این سریال دلایل انتخاب خود را شرح داده است. او گفته است یکی از پارامترهای اساسی قطعا میزان دیالوگ‌هاست، در این مورد شخصیت‌های راس با بازی دیوید شویمر و ریچل با بازی جنیفر آنیستون با داشتن نزدیک به ۹ هزار خط دیالوگ بالاتر از دیگر دوستان خود در این مجموعه قرار دارند.

رکورد تاریخی باکس‌آفیس امریکا

گزارش‌ها و واکاوی داده‌های فروش حاکی از آن است که سینمای امریکا امسال طلایی‌ترین دوره خود در تاریخ این صنعت را از سر گذرانده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، میزان فروش گیشه‌ای در سینمای امریکا به بالاترین رکورد خود در طول تاریخ رسید. بنا به گزارش‌ شرکت کام‌اسکور یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجزیه و تحلیل رسانه‌های جهان، سه روز مانده تا شروع سال جدید میلادی، تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد که سینمای امریکا و در راس آن امپراتوری هالیوود، کار خود در سال ۲۰۱۸ را با رسیدن به رکورد فروش ۴۱.۷ میلیارد دلاری به پایان خواهد برد و این بهترین عملکرد صنعت سینمای امریکا در طول تاریخ محسوب می‌شود. بنا بر این تحلیل‌ها باکس‌آفیس داخلی امریکا امسال با ۱۱.۹ میلیارد دلار فروش، افزایشی ۷ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ را تجربه کرد و حضور تماشاگران نیز ۴ درصد از سال قبل بیشتر شده است. فروش خارج از امریکای شمالی نیز پرونده امسال خود را را با رقم ۲۹.۸ میلیارد دلار خواهد بست تا نسبت به سال گذشته افزایش نامحسوس یک درصدی را شاهد باشد. با ترکیب این ۲ داده این طور می‌توان نتیجه گرفت که فروش جهانی سینمای امریکا نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲.۷ درصد افزایش داشته است.

امسال یکی از معدود سال‌هایی بود که رشد فروش گیشه‌ای در داخل امریکا از باکس‌آفیس خارج از مرزهای امریکای شمالی پیشی گرفته است.

 

ارسال نظر