اجرای «هفت شهر عشق» بلامانع است

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۱:۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۴۰۰
اجرای «هفت شهر عشق» بلامانع است

روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی می‌گوید اجرای «هفت شهر عشق» از نظر این اداره کل بلامانع است.

در توضیح اداره کل هنرهای نمایشی آمده است: پیرو خبر منتشر شده مبنی بر توقیف نمایش «هفت شهر عشق» که قرار است از فردا (پنجشنبه ششم دی 1397) در سالن وزارت کشور روی صحنه برود، هیچ گونه لغو مجوز و توقیفی از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی صورت نگرفته است.

نمایش «هفت شهر عشق» به کارگردانی محمد عبدی‌زاده و تهیه‌کنندگی مرضیه مهدی‌زاده و علی آقایی مورد بازبینی قرار گرفته است و اجرای این اثر از نظر شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی بلامانع است. روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی همچنین اعلام کرده است اداره کل هنرهای نمایشی خود را ملزم به حفظ حرمت هنرمندان می‌داند و بنابراین با توجه به هجمه‌ها و حاشیه‌سازی‌های اخیر از همکاران رسانه‌ای درخواست داریم که نسبت به هرگونه خبر بی‌استناد و همچنین به کار بردن واژه‌هایی که بار معنایی منفی برای جامعه محترم هنرمندان دارند دقت لازم را به عمل آورند.

پیش از این اعلام شده بود که اپرای «هفت شهر عشق» که قرار بود از فردا ششم دی و به مدت بیست شب در سالن وزارت کشور روی صحنه برود، با وجود اتمام بلیت‌های 9 شب نخست توقیف شد.

در این خبر آمده بود که برگزارکنندگان این برنامه توضیح درباره دلایل این اتفاق را به روزهای آینده موکول کرده‌اند. تمام مبالغ بلیت‌فروشی به خریداران عودت داده خواهد شد. اما حالا این خبر ازسوی اداره کل هنرهای نمایشی رد شده است.

 

ارسال نظر