تهدید ووشوکار هرمزگانی به آتش زدن مدال‌هایش مقابل اداره کل!

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۰:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۱۴۵
تهدید ووشوکار هرمزگانی به آتش زدن مدال‌هایش مقابل اداره کل!

‌ووشوکار هرمزگانی با بیان اینکه شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته است که خانواده‌ام می‌گویند ما دیگر نمی‌خواهیم ورزش ووشو را دنبال کنی، گفت: تصمیم گرفته‌ام مدال‌ها و احکام افتخاراتم را جلوی هیئت ووشوی استان یا اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بسوزانم.

‌طاهر قاسمی اظهار کرد: از مرداد یا شهریورماه بود که مشکلات من با هیات ووشوی استان هرمزگان شروع شد. من داشتم برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌شدم، سه ماه تمرین کردم، اردو زدم، یک ماه برای تمرین به تهران رفتم و وقتی برگشتم با برخی افراد در هیات ووشوی استان به مشکل بر خوردم. این ووشوکار هرمزگانی با اشاره به اینکه افرادی در هیات ووشو حضور داشتند که هیچ‌گونه سابقه ورزشی نداشتند و مدام در زندگی خصوصی و شخصی ورزشکاران دخالت می‌کردند و مشکل من با این افراد بود، افزود: قبل از مسابقات انتخابی به من گفتند ثبت‌نام تو را برای مسابقات انتخابی انجام داده‌ایم. 20 روز به مسابقات مانده بود که مسئول ثبت‌نام به من گفت چرا ثبت‌نام نمی‌کنی؟ گفتم آقای بهرمن، رئیس هیات ووشوی استان هرمزگان کارهای ثبت‌نام من را انجام داده است که وی اظهار کرد هیچ‌کس شما را ثبت‌نام نکرده است، آن‌قدر این مسئله کش پیدا کرد تا 10 روز قبل از مسابقات، فدراسیون سایت ثبت‌نام را بست.

این ووشوکار هرمزگانی با بیان اینکه فکر می‌کنم دلیل این کارها خصومت شخصی بوده که برخی افراد با من داشتند، به ایسنا گفت: آبرویم را همه‌جا برده‌اند و پشت سرم حرف‌هایی زده‌اند که آن‌قدر ناجور است نمی‌توانم به زبان بیاورم. او با اشاره به اینکه آقای بهرمن قول داده که با فدراسیون صحبت کند که من به تیم ملی بروم، عنوان کرد: تیم ملی که خانه خاله نیست. قانون دارد مسابقات انتخابی دارد و نمی‌شود همین‌طور با صحبت کردن وارد تیم ملی شد. این ووشوکار هرمزگانی با بیان اینکه هیئت استان هرمزگان مشکل دارد، خاطرنشان کرد: بنده در تیم نوجوانان و جوانان استان حضور داشته‌ام. متأسفانه افراد در استان به یک سطحی که در بزرگسالی می‌رسند حذف می‌شوند و دیگر حمایت نمی‌شوند. قاسمی با اشاره به اینکه این مسئله تنها برای من به وجود نیامده است، بیان کرد: خیلی از قهرمانان مثل امین عسکری که در سال 2006 نایب قهرمان آسیا شد، محمد سلیمان پور، مازیار عسکری و مهزیار محمدنژاد نیز همین مشکل را داشتند. مهزیار محمدنژاد را به این دلیل که در ستاد انتخاباتی رئیس هیئت ووشو فعالیت نکرده بود وارد حاشیه کرده و به هزار بهانه محرومش کردند. ما این را نفهمیدیم آقایان کار انتخاباتی می‌کنند یا ورزش؟

او افزود:  الان شرایط به‌گونه‌ای شده که خانواده‌ام می‌گویند ما دیگر نمی‌خواهیم ورزش ووشو را دنبال کنی. وقتی دیدم کسی کاری نمی‌کند تصمیم گرفتم نامه‌ای به استاندار بنویسم. این ووشوکار هرمزگانی با اشاره به اینکه از مسئولین می‌خواهم به فکر ورزشکاران استان باشند، اظهار کرد: در هیئت ووشو عده‌ای دارند کار انتخاباتی می‌کنند و خیلی راحت قهرمانان را کنار می‌زنند؛ حتی تصمیم گرفته‌ام مدال‌ها و افتخاراتم را جلوی هیئت ووشوی استان هرمزگان یا اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بسوزانم.

 

 

ارسال نظر