ایستگاه

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۱:۵۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۵۹۹۰
ایستگاه

 «پسر جهنمی» به سینما برمی‌گردد

با نزدیک شدن به آغاز اکران «پسر جهنمی ۳»، انتشار اخبار و حواشی مرتبط با این فیلم سرعت بیشتری به خود گرفته است و سرانجام طرفداران فیلم برای اولین‌بار در جریان فضای این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، پنجشنبه از اولین تریلر «پسر جهنمی ۳» رونمایی شد. «پسر جهنمی ۳» که بعد از حدود ۱۱ سال این کاراکتر را دوباره به پرده‌های سینما باز می‌گرداند ۲ تفاوت مهم با قسمت‌های قبلی خود دارد و آن غیبت گی‌یرمو دل‌تورو به عنوان کارگردان و نویسنده و عدم حضور ران پرلمن به عنوان بازیگر نقش پسر جهنمی در ۲ قسمت قبلی یعنی «پسرجهنمی» (۲۰۰۴) و «پسرجهنمی۲: ارتش طلایی» (۲۰۰۸) است.

با این وجود نیل مارشال کارگردان «پسر جهنمی ۳» قبلا در مصاحبه‌های خود به طرفداران این کاراکتر قول داده بود که این نسخه فیلم از همه نسخه‌های قبلی خشن‌تر و هیجانی‌تر باشد.

تریلر «پسر جهنمی ۳» ترکیبی از خشونت و کمدی است و سویه‌های طنزآمیز این شخصیت جهنمی با بازی دیوید هاربور را در شهر لندن به تصویر می‌کشد؛ جایی که اخلاق و منش او قرابت چندانی با فضا ندارد.

طرفداران پسرجهنمی اولین تصاویر این فیلم را ۲ ماه پیش در نمایشگاه کمیک ماه اکتبر نیویورک مشاهده کردند. «پسرجهنمی ۳» طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است ۱۲ آپریل ۲۰۱۹ (۱۲فروردین۱۳۹۸) اکران شود.

بازگشت خرگوش مشهور به هالیوود

بازسازی فیلم «هاروی» با بازی جیمز استوارت در دستور کار نتفلیکس قرار دارد. به گزارش هالیوود ریپورتر، نتفلیکس بازسازی فیلم «هاروی» با بازی جیمز استوارت را در دستور کار خود قرار داده و قرار است فیلمنامه این کار را جی دیوید اِستِم و دیوید ان. ویز بنویسند.

فابیا دی چین نیز که در حال کار روی پروژه «مرد ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی است تهیه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این فیلم کلاسیک در سال ۱۹۵۰ با بازی جیمز استوارت در نقش الوود پی. دود ساخته شد. «هاروی» داستان یک مرد متمول با یک دوست خیالی؛ یک خرگوش شش فوتی به نام هاروی را روایت می‌کند. فیلم کلاسیک «هاروی» به کارگردانی هنری کاستر اقتباسی از نمایشنامه برنده جایزه پولیتزر مری چیس بود.

«هاروی» که جیمز استیوارت برای آن نامزد جایزه اسکار بازیگری بود پیش از این نیز در لیست بازسازی هالیوود قرار داشته است. در سال ۲۰۰۹ استیون اسپیلبرگ کارگردان مطرح سینما تصمیم به ساخت این فیلم برای کمپانی دریم ورکز و فاکس گرفته بود. جی دیوید اِستِم و دیوید ان. ویز برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن‌هایی مانند «شرک ۲» و «اسمورف‌ها» شناخته می‌شوند.

 

ارسال نظر