خوانندگی با حال ناخوش

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۲۷:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۶۱۶
خوانندگی با حال ناخوش

علی‌ اصغر شاه‌زیدی که این روزها به قول خودش حال خوشی ندارد، با این حال قرار است چند روز دیگر با ارکستر ملی ایران در شب یادمان علی تجویدی روی صحنه برود. او می‌گوید: متاسفانه حالم خوب نیست اما قبول کردم چون به آقای تجویدی مدیونم.

خواننده مهمان ارکستر ملی در آستانه کنسرت پیش روی این مجموعه در تالار وحدت از دلایل خود برای حضور در این برنامه با وجود ضعف جسمانی سخن گفت.

شاه‌زیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی شنبه ۲۴ آذرماه در حاشیه تمرین ارکستر ملی ایران برای برگزاری کنسرت یادمان استاد علی تجویدی به خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم که ارکستر ملی ایران به رهبری استاد فریدون شهبازیان برنامه ای را در یادبود استاد علی تجویدی تدارک دیده است.

او با اشاره به اینکه در سال هایی که استاد تجویدی در قید حیات بود افتخار دوستی نزدیکی با وی را داشته و فعالیت های زیادی را با هم انجام

داده اند، توضیح داد: افتخار می کنم که می توانم در کنسرتی به یاد این هنرمند بزرگ موسیقی ایرانی به عنوان خواننده حضور داشته باشم. این خواننده آواز ایرانی در پایان عنوان کرد: چند روزی است که حال مساعدی ندارم اما چون خودم را مدیون استاد علی تجویدی می دانم و می توانم کارهای ایشان را بخوانم باعث افتخار من است که در کنار استاد شهبازیان و ارکستر ملی به عنوان خواننده حضور دارم. با وجود اوضاع نامساعد جسمانی که در این چند روز برای من پدید آمده تن به قضا دادم و امیدوارم شرمنده مخاطبان نشوم چون می دانم برای برگزاری این کنسرت زحمت بسیار فراوانی کشیده شده پس لازم است در بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن حضور داشته باشم.

ارکستر ملی ایران در تازه‌ترین فعالیت خود ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه ۲۹ آذرماه تازه‌ترین کنسرت خود را با عنوان «شب یادمان استاد علی تجویدی» برگزار می‌کند. در این کنسرت که به رهبری فریدون شهبازیان برگزار می شود، علی اصغر شاه‌زیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی و حسین علیشاپور خواننده و مدرس موسیقی ایرانی به عنوان خواننده حضور دارند. در این کنسرت تعدادی از آثار ماندگار استاد علی تجویدی نوازنده و آهنگساز فقید موسیقی کشورمان به همراه چند قطعه دیگر برای مخاطبان اجرا می‌شود.

 

 

ارسال نظر