مربی ادواری برای اردوی تیم ملی ژیمناستیک بانوان

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۲۴:۴۵
کد خبر: ۱۳۵۶۱۳
مربی ادواری برای اردوی تیم ملی ژیمناستیک بانوان

دومین مرحله از اردوی تیم ملی ژیمناستیک بانوان در حالی برگزار می‌شود که سرمربی‌گری این تیم به نایب رییس بانوان فدراسیون ژیمناستیک محول شده است.

مرحله دوم اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بانوان در حال برگزاری است و منیژه پازوکیان نایب رییس بانوان فدراسیون هدایت تیم ملی را به عهده دارد. مرحله نخست این اردوها با حضور همتا نورمحمدی، ریحانه خلیلیان، ریحانه محمدطاهر، ملیکا تلخابی، الهه صادق زاده، مبینا میرزایی، عاطفه دولتشاه، ثنا حیدری، متینا یوشین و سوگند نعمتی و به مدت 10 روز انجام شد که این 10 ژیمناست زیر نظر سهیلا بهرامی، الهه جعفری و لیلا قاسمی تمرینات خود را پیگیری کردند.

بعد از مسابقه انتخابی نیز حدود 5 ژیمناست به این اردو اضافه شدند و اکنون این اردو با حدود 15 ژیمناست به سرمربیگیری منیژه پازوکیان در حال برگزاری است. سهیلا بهرامی درباره تغییر سرمربی اظهار کرد: سرمربی دوره‌ای در حال تغییر است. اکنون پازوکیان سرمربیگری تیم را به عهده دارد. به هر جهت این تغییر و تنوع فقط به خاطر وجود ژیمناست‌ها است تا بتوانند در شرایط خاص و متنوع باشند.

 او در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات در شرایط تمرینی ژیمناست‌ها خللی ایجاد نمی‌کند گفت: نه هنوز که اردوی نهایی نیست. در حال حاضر منتخبان در اردو به سر می‌برند و در حال ریزش است. بهرامی در مورد اینکه آیا باز هم احتمال تغییر سرمربی وجود دارد و اسامی تیم ملی کی نهایی خواهد شد خاطرنشان کرد: احتمالا باز هم تغییر کند، هنوز سرمربی برای اردوی سوم مشخص نیست و من هم هیچ اطلاعی ندارم.

 اسامی ملی پوشان در اردوی آخر نهایی خواهد شد که این اردو در اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود. هنگامی که اسامی نهایی شود شرایط مربی، سرمربی و بدنساز نیز نهایی خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که کدام کشورها برای حضور در مسابقات بین المللی آسیایی اسلامی حاضر خواهند شد گفت: هنوز اعلام نشده است. زمان برای ثبت نام وجود دارد.

 شرایط کشور ما ویژه است و مسائل و قانون‌هایی در کشور ما وجود دارد که شاید برای هر کشوری جایز نباشد. باید آن کشورها اعلام آمادگی کنند که گویا چند کشوری اعلام آمادگی کردند. این مسابقات در دهه فجر برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر