ایستگاه

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۵۴۰
ایستگاه

همکاری مشترک «اسپیلبرگ» و «سم مندز»

فیلم سینمایی «۱۹۱۷» به کارگردانی سم مندز روز کریسمس سال ۲۰۱۹ برای حضور در فصل جوایز به صورت محدود اکران می‌شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، روز پنجشنبه ۱۳ دسامبر کمپانی‌های دریم ورکز و یونیورسال اعلام کردند که درام مربوط به جنگ جهانی اول با نام «۱۹۱۷» به کارگردانی سام مندز برای حضور در فصل جوایز سال آینده در روزهای کریسمس سال ۲۰۱۹ به صورت محدود اکران می‌شود و ۲ هفته پس از این اکران محدود در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ این فیلم به صورت گسترده راهی سینماها خواهد شد.

مندز در کنار اینکه کارگردانی این فیلم را برعهده دارد، فیلمنامه آن را نیز به همراه کریستی ویلسون-کایرنس نوشته است.

در تابستان امسال اعلام شد که کمپانی‌های امبلین پارتنرز و دریم ورکز متعلق به استیون اسپیلبرگ تهیه این فیلم را برعهده خواهند داشت. کمپانی یونیورسال پخش این فیلم را در کشور امریکا انجام می‌دهد.

«۱۹۱۷» نخستین فیلم سم مندز پس از ساخت ۲ فیلم جیمز باندی «اسکای‌فال» و «اسپکتر» است. سم مندز در ۲ فیلم نخست خود به نام‌های «زیبای امریکایی» (۱۹۹۹) و «جاده‌ای به سوی تباهی» (۲۰۰۲) با اسپیلبرگ در دریم ورکز همکاری کرده بود.

جشن شکرگزاری  با دنیل کریگ

کمپانی لاینزگیت قرار است فیلم معمایی پر از ستاره «چاقوها بیرون» را در روز جشن شکرگزاری سال ۲۰۱۹ اکران کند. به‌گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی لاینزگیت قرار است فیلم معمایی و پر از ستاره «چاقوها بیرون

/Knives Out» را به کارگردانی ریان جانسون در روز جشن شکرگزاری (۲۷ نوامبر) سال ۲۰۱۹ اکران کند. دنیل کریگ، کریس اوانز، لاکیت استنفیلد، مایکل شنون، دان جانسون، جیمی لی کرتیس، تونی کولت و آنا د آرماس، کاترین لانگفورد و کریستوفر پلامر ستاره‌های این فیلم هستند.

فیلم «چاقوها بیرون» هم‌اکنون در مراحل فیلمبرداری به سر می‌برد. دنیل کریگ در راس بازیگران این فیلم در نقش کارآگاهی که وظیفه دارد راز یک قتل مرموز را کشف کند، بازی می‌کند.

مدیا رایتز کاپیتال کمپانی تهیه‌کننده فیلم «بیبی‌ راننده» و فیلم تازه اکران شده «موتورهای فانی» سرمایه‌گذاری و تهیه فیلم «چاقوها بیرون» را برعهده دارد. ریان جانسون در این فیلم در کنار کارگردانی، فیلمنامه فیلم را نیز نوشته و آن را به همراه رام برگمن تهیه کرده است.

با اعلام تاریخ اکران فیلم «چاقوها بیرون» این فیلم به جدول پخش سال ۲۰۱۹ کمپانی لاینزگیت که شامل فیلم‌های «پسر جهنمی» و «جان ویک: فصل ۳» است، می‌پیوندد.

 

ارسال نظر