آوازی به پاس صبوری کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۳۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۷۳۹
آوازی به پاس صبوری کرمانشاه

سالار عقیلی و گروه «راز و نیاز» به یاد درگذشتگان زلزله استان کرمانشاه، در این استان به روی صحنه رفتند. عقیلی درباره این کنسرت و مردم زلزله‌زده گفت: [ما] سر تعظیم فرود آوردیم به این همه صبوری و استقامت، به این همه متانت و امیدواری. به گزارش ایسنا، این گروه موسیقی به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی در سالگرد زلزله کرمانشاه به دیدار مردم سر پل ذهاب رفت و کنسرتی را در سالن احراز سرپل ذهاب اجرا کرد.

در این کنسرت رایگان حدود ۸ هزار نفر از مردم سر پل ذهاب، شنونده قطعاتی همچون «وطنم‌ای شکوه پابرجا»، «حانیه»، «کلنل»، «خون غزل»، «خوشه چین»، «ایران» و «وطن» بودند.

سالار عقیلی برای همدلی با مردم این شهر «آمان هی آمان» را هم اجرا کرد؛ «آمان هی آمان» حاصل همنشینی ملودی‌های غمگین و فولک مردمان کرد است. سالار عقیلی درباره اجرای این کنسرت گفت: ما در گروه زار و نیاز، به عشق مردم کرمانشاه به خصوص مردم داغدیده سر پل ذهاب به آن دیار رفتیم و از شادی آنها شاد شدیم. دیدن خوشحالی این مردم دل آدم را خوش می‌کند. سر تعظیم فرود آوردیم به این همه صبوری و استقامت، به این همه متانت و امیدواری.

این خواننده موسیقی ایرانی افزود: داغی که در دل آنها مانده حاصل فاجعه بزرگی بود که فراموش کردنش برای هیچ کدام از ما ایرانی‌ها ممکن نیست. من و هنرمندان گروه «راز و نیاز» خواستیم کاری کنیم تا شاید برای لحظه‌هایی حال هموطنانمان خوب‌تر شود. او بیان کرد: همه ما ایرانیان با هم خواهر و برادریم و زمانی که به هم احتیاج داریم باید کنار هم باشیم. برای من این یک وظیفه بود. امیدوارم سر پل ذهاب و مناطق زلزله‌زده را بهتر از قبل بسازیم و شادی و نشاط را در چهره مردمش ببینیم. شادی آنها باعث شادی همه ماست. علیرضا دریایی، سهراب برهمندی، داوود منادی، سحاب تربتی، روزبه زرعی و حریر شریعت‌زاده اعضای گروه موسیقی «راز و نیاز» در این کنسرت بودند.

همچنین یک هنرمند سر پل ذهابی همزمان با اجرای گروه، پرتره سالار عقیلی را طراحی کرد و پایان برنامه به این خواننده هدیه داد.

 

ارسال نظر