فرمانروایی گروه کویین بر سینماهای جهان

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۰:۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۲۲۹
فرمانروایی گروه کویین بر سینماهای جهان

«بوهمین راپسودی» درام زندگینامه فردی مرکوری خواننده افسانه‌ای گروه کویین صدرنشین بلامنازع سینماهای خارج از ایالات متحده امریکا شد.

به گزارش ورایتی، «بوهمین راپسودی» یا «حماسه کولی» درام زندگینامه فردی مرکوری خواننده افسانه‌ای گروه کویین در خارج از باکس آفیس امریکای شمالی به فروش ۷۲ میلیون دلاری دست یافت. این فیلم زندگینامه‌ای که در آن رامی مالک ایفاگر نقش فردی مرکوری است با ۵۰ میلیون دلار فروش از ۴ هزار سالن سینمایی که در امریکای شمالی در اختیار داشت توانست بر صدر باکس آفیس داخلی امریکا نیز تکیه زند و به این ترتیب فیلم در مجموع به رقم فروش ۱۲۲ میلیون در سطح جهان دست پیدا کرد.

این فیلم که هفته گذشته در بریتانیا اکران خود را آغاز کرده بود در آن جا توانست در پایان هفته ۱۲.۲ میلیون دلار فروش داشته باشد که این میزان فروش به عنوان یکی از بهترین فروش‌های افتتاحیه در تاریخ بریتانیا شناخته می‌شود. «بوهمین راپسودی» برای کمپانی فاکس یک موفقیت بزرگ است و فیلم که تنها با ۵۲ میلیون دلار ساخته شده است با وجود نقدهای منفی منتقدان و نیز مشکلات به وجود آمده در پشت صحنه فیلم که موجب جداشدن برایان سینگر کارگردان فیلم نیز شد توانسته در میان مردم موفق ظاهر شود.

 

ارسال نظر