نمایشگاهی جدید در گالری ایوان

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۲۸:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۵۷۴
نمایشگاهی جدید در گالری ایوان

گالری ایوان بعد از جنجال نمایشگاه نقاشی‌های تهمینه میلانی، جمعه ۴ آبان میزبان نمایشگاه عکس و چیدمان رهام شامِخ از زندگی اهالی هامون و جازموریان با عنوان «ایران هم روستا دارد» خواهد بود.

برپایی نمایشگاه‌های هنری در حوزه تجسمی یکی از فرصت‌های مناسب بروز و ظهور هنر و خلاقیت هنرمندانی است که سال‌ها در این عرصه فعالیت می‌کنند و این نمایشگاه‌ها اغلب، جمعه‌های هر هفته افتتاح می‌شوند. اولین جمعه آبان ماه نیز همچون هفته‌های پیش گالری‌ها با افتتاح نمایشگاه‌های مختلف کار خود را ادامه می‌دهند. در زیر لیست تعدادی از نمایشگاه‌های هنری که در روز جمعه ۴ آبان ماه افتتاح می‌شوند، می‌خوانید.

گالری ایوان که بعد از جنجال نمایشگاه نقاشی‌های تهمینه میلانی نمایشگاه جدیدی نگذاشته بود، جمعه ۴ آبان ماه میزبان نمایشگاه عکس و چیدمان رهام شامِخ از زندگی اهالی هامون و جازموریان با عنوان «ایران هم روستا دارد» خواهد بود. این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس‌های سفر به هامون و جازموریان و چیدمانی از زندگی اهالی آنجاست که روزگاری دریاچه و ماهی داشت. در این نمایشگاه نه تنها با محرومیت مردم این منطقه بلکه با زندگی آنها، هنرها و ماحصل دست‌هایشان آشنا می‌شوید. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری ایوان واقع در الهیه، مهدیه، خیابان جبهه، خیابان لسانی، بن بست حمید، شماره یک مراجعه کنند. گالری روزهای شنبه تعطیل است. نمایشگاه نقاشی‌های علی گنجوی با عنوان «شباهنگام» جمعه ۴ آبان ماه از ساعت ١٦ در گالری سایه افتتاح می‌شود و تا ۱۵ آبان همه‌روزه از ساعت ١١ تا ٢٠ به نشانی کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره ٢١ میزبان علاقه‌مندان است. در استیتمنت این نمایشگاه به قلم مهدیار پیرزاده آمده است: «شب از خستگی به خواب رفته است. چهره‌ها از رخ به رخ شدن روز گریزان‌اند و جنگ و صلح‌شان با «رخت» و «خواب» را در نیم رخ‌های شبانه دنبال می‌کنند. اینجا رختخواب همه مساحت زندگی است. این مجموعه، بی‌نقاب‌ترین لحظه زندگی انسان است، جایی میان مرز دو جهان.»

 

ارسال نظر