باکس آفیس آخر هفته امریکا در تسخیر «هالووین»

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۳۱۸
باکس آفیس آخر هفته امریکا در تسخیر «هالووین»

فیلم ترسناک «هالووین» به کارگردانی دیوید گوردون گرین با فروش افتتاحیه ۷۷.۵ میلیون دلار باقدرت راس باکس آفیس آخر هفته امریکا را از آن خود کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «هالووین» فیلم ترسناک جدید کمپانی‌های بلوم هاوس و یونیورسال با فروش افتتاحیه فوق‌العاده ۷۷.۵ میلیون دلار در ۳۹۲۸ سالن سینما، شروعی ترسناک در باکس آفیس آخر هفته امریکا داشت، «هالووین» توانست با این میزان فروش، لقب دومین فروش افتتاحیه تاریخ سینما برای یک فیلم ترسناک با درجه بندیR را از آن خود کند، فیلم همچنین توانست در فاصله نه چندان دور از فیلم «ونوم» که با ۸۰ میلیون دلار در آغاز این ماه رکورد فروش افتتاحیه ماه اکتبر را از آن خود کرده بود قرار بگیرد. «هالووین» در خارج از امریکا نیز کار خود را با فروش ۱۴.۳ میلیون دلار از ۲۳ بازار خارجی آغاز کرد، در میان کشورهای اکران کننده، مکزیک با ۴.۹ میلیون دلار در صدر فروش و پس از آن بریتانیا با ۳.۹ میلیون دلار قرار گرفته است. فروش جهانی فیلم «هالووین» در مجموع در پایان این هفته به ۹۱.۸ میلیون دلار رسید.

«هالووین» به کارگردانی دیوید گوردون گرین که با بودجه پایین ۱۰ میلیون دلار ساخته شده ادام‌های است بر اسلشر کلاسیک ۱۹۷۸ (به کارگردانی جان کارپنتر)، در این فیلم جیمی لی کرتیس دوباره نقش لوری استرود را بازی می‌کند و بار دیگر با شخصیت مایکل میرز مواجه می‌شود.

 

ارسال نظر