میکاییل شهرستانی آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۰:۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۲۳۹
میکاییل شهرستانی آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن می‌شود

میکاییل شهرستانی قصد دارد به عنوان کارگردان و بازیگر، مونولوگ «آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن» را روی صحنه ببرد.

میکاییل شهرستانی کارگردان و بازیگر تئاتر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاتر، به مهر گفت: به تازگی تمرین نمایش «داستان‌های پزشک محبوب من» را که بر اساس ۷ داستان کوتاه چخوف و توسط هما علیزاده دراماتورژی شده، شروع کرده‌ام. «داستان‌های پزشک محبوب من» اثری اپیزودیک و با زمان ۷۰ دقیقه است. او درباره گروه بازیگری و همچنین سالن مدنظر برای اجرای این اثر نمایشی افزود: این نمایش را با حضور شاگردان خودم آماده می‌کنم ولی هنوز برای سالن اجرای نمایش تصمیم قطعی نگرفته‌ام زیرا برنامه‌ریزی‌ام برای اجرای «داستان‌های پزشک محبوب من» در فروردین ماه سال ۹۸ است و به همین خاطر بعد از آماده شدن نمایش برای سالن اجرا اقدام خواهم کرد.

شهرستانی درباره دیگر فعالیت‌های خود اظهار کرد: مونولوگی را بر اساس طرحی که داشتم به نیما مهر سفارش دادم که با عنوان «آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن» نوشته و آماده شده است. مشغول تمرین و آماده‌سازی این مونولوگ هستم و امیدوارم شرایط برای اجرای آن در اواخر پاییز و اوایل زمستان سال جاری فراهم شود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در پایان درباره سالن مدنظر برای اجرای مونولوگ «آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن» گفت: صحبت‌هایی ضمنی با خانه نمایش مهرگان داشته‌ایم که هنوز به قطعیت در خصوص قرارداد نرسیده‌ایم. پیش از این نمایش «هملت» را در این سالن اجرا کردم و دو طرف حسن نیت‌مان را به هم ثابت کرده‌ایم و امیدوارم که شرایط برای اجرای این نمایش نیز فراهم شود. اگر این امر صورت نگیرد با پردیس تئاتر شهرزاد و مجموعه تئاتر شهر وارد گفت‌وگو می‌شوم.

 

ارسال نظر