اجرای نمایش «خدایگان» ادامه می‌یابد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۳۷:۳۵
کد خبر: ۱۳۲۱۴۷
اجرای نمایش «خدایگان» ادامه می‌یابد

کارگردان نمایش «خدایگان» اثر وودی آلن که این روزها در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه است اظهار کرد در صورت توافق با سالنی خصوصی، اجرای این نمایش در سال جاری ادامه خواهد داشت.

رحمت امینی درباره احتمال اجرای مجدد این نمایش در سالن‌های دیگر شهر تهران به مهر گفت: چون اجرای این نمایش با استقبال مخاطبان روبرو شده است در حال رایزنی با سالن‌های خصوصی تئاتر از جمله پردیس تئاتر شهرزاد هستم تا در صورت توافق اجرای نمایش «خدایگان» ادامه پیدا کند.

او درباره زمان مدنظر برای اجرای مجدد «خدایگان» افزود: اگر قرار باشد که اجرای این نمایش ادامه پیدا کند، قطعا در سال جاری خواهد بود. امینی درباره احتمال اجرای نمایش «خدایگان» در شهرهای دیگر کشور، توضیح داد: دکور نمایش بسیار حجیم است و اگر قرار باشد در شهرهای دیگر اجرا شود، ساخت این دکور هزینه‌بر خواهد بود. کارگردان نمایش «خدایگان» درباره حضور این اثر نمایشی در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اظهار کرد: با توجه به بازخوردهایی که از هنرمندان مختلف داشتیم و در صورت اینکه از سوی دبیرخانه جشنواره کار پذیرفته شود، مایل به اجرای «خدایگان» در جشنواره هستیم زیرا فرصتی است برای هنرمندانی که در طول اجرای عمومی اثر امکان تماشای آن را نداشتند.

 

ارسال نظر