«گشت و گذار در جنگل» عقب افتاد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۳۴:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۱۴۴
«گشت و گذار در جنگل» عقب افتاد

دیزنی دیروز در خبری اعلام کرد که اکران فیلم ماجراجویانه «گشت و گذار در جنگل» را از تاریخ اعلام شده قبلی، ۹ ماه عقب‌تر انداخته است.

به گزارش ورایتی، استودیوی دیزنی با عقب انداختن تاریخ پخش فیلم «گشت و گذار در جنگل» با بازی دواین جانسون، اکران این فیلم را به ۹ ماه دیگر یعنی اواسط تابستان ۲ سال آینده میلادی موکول کرد. دیزنی با اعلام این خبر، روز ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (سوم مرداد ۱۳۹۹) را تاریخ جدید اکران این فیلم تعیین کرده است. دواین جانسون ملقب به «صخره» ستاره مشهور هالیوود نیز همین خبر را به همراه ویدیوی کوتاهی از عنوان فیلم در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

«گشت و گذار در جنگل» نام یکی از گردش‌های ماجراجویانه پارک‌های تفریحی دیزنی در گوشه و کنار جهان است که قرار است تبدیل به فیلمی ماجراجویانه شود. دیزنی سال‌ها پیش از این قصد داشت این فیلم را با بازی تام هنکس و تیم آلن روی پرده بیاورد ولی ماجراهای گوناگون پروژه را به عقب انداخت ولی حالا ظاهرا با بسته شدن تیم تولید و قطعی شدن گروه بازیگران می‌توان منتظر خروجی نهایی شد.  حال و هوای «گشت و گذار در جنگل» به زمان جنگ جهانی اول بازمی‌گردد و دواین جانسون با بازی در نقش کاپیتان کشتی، یک دانشمند با بازی امیلی بلانت و برادرش را در عملیاتی به نیت یافتن درختی که گمان می‌رود خاصیت شفابخشی دارد به اعماق جنگل می‌برد.

کارگردانی این اثر بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان ۴۴ ساله اسپانیایی و خالق فیلم‌هایی چون «خانه مومی» (۲۰۰۵)، «ناشناس» (۲۰۱۱) و «مسافر همیشگی» (۲۰۱۸) است.

 

ارسال نظر