تام و جری باردیگر موش و گربه بازی می‌کنند

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۸۹۵
تام و جری باردیگر موش و گربه بازی می‌کنند

تیم استوری کارگردان فیلم‌های «چهار شگفت انگیز» در حال گفت‌وگو برای کارگردانی «تام و جری» است. به گزارش هالیوود ریپورتر، تیم استوری در حال گفت‌وگو برای کارگردانی لایواکشن «تام و جری» است و این لایواکشن (به فیلم‌هایی که قسمت‌هایی از آن انیمیشن و قسمت‌هایی غیرانیمیشن است گفته می‌شود) را قرار است گروه انیمیشن کمپانی برادران وارنر بسازد.

تام و جری که توسط ویلیام هانا و جوزف باربرا پیشگامان انیمیشن خلق شدند اولین‌بار در سال ۱۹۴۰ به عنوان مجموعه‌ای از کارتون‌های کوتاه از یک مجموعه بلندمدت به دنیا معرفی شدند. داستان تام و جری بر سوءاستفاده تام، گربه خانه و نبرد بی‌پایانش با جری موش متمرکز است.

بین سال‌های ۱۹۴۳ تا ۱۹۵۳ هفت قسمت از این کارتون‌های کوتاه که توسط کمپانی ام‌جی‌ام تولید شده بود جایزه اسکار را به دست آوردند. اولین فیلم سینمایی بلند مربوط به این زوج انیمیشن که برای سال‌ها در ذهن و خاطر فرهنگ عامه باقی مانده بود در سال ۱۹۹۳ با نام «تام و جری: فیلم سینمایی» ساخته شد. تیم استوری کارگردانی که قرار است این لایواکشن را بسازد بیشتر برای فیلم «سواری با هم» (۲۰۱۴) با بازی کوین هارت و آیس کیوب و دنباله آن در سال ۲۰۱۶ شناخته می‌شود. او همچنین دو قسمت از فیلم‌های «چهار شگفت انگیز» را کارگردانی کرده است. کمدی اکشن «شافت» با بازی ساموئل ال جکسون نیز پروژه آینده تیم استوری است که قرار است تابستان ۲۰۱۹ به نمایش دربیاید.

 

ارسال نظر