تعویق «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی»

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۰۷۰۸
تعویق «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی»

کارگردان نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» با اعلام تغییر زمان اجرای نمایش خود به ایسنا گفت: متاسفانه با یک قانون گنگ و مبهم روبرو هستیم که با عده‌ای مماشات می‌کند و برای عده‌ای دیگر شرایط تحمیلی پیش می‌آورد.

احسان فلاحت‌پیشه که قرار بود نمایش خود را از پنجم مهرماه در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه ببرد، در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به تغییر زمان اجرا به نیمه زمستان بیان کرد: مساله اصلی درباره این جابه‌جایی زمانی این است که قانون شفاف نیست و از یک طرف می‌شنویم کسانی بدون مجوز دو ماه جلوتر و بدون مجوز، بیلبورد تبلیغاتی نصب می‌کنند و به برخی دیگر شرایطی متفاوت تحمیل می‌شود.

او گفت: من هنوز روی کار خودم متمرکز هستم و دوستان هم می‌توانند روی تصمیمات خودشان متمرکز شوند؛ آنها هستند که می‌توانند اجرایی را کنسل کنند یا به تعویق بیندازند در واقع هر کس وظیفه‌ای دارد و من هم براساس وظیفه‌ام با همراهی گروه نمایشی به تلاش خود ادامه می‌دهیم.

این کارگردان جوان با بیان اینکه قرار بوده از 5 مهرماه تا 18 آبان نمایش «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» را روی صحنه سالن اصلی تئاتر شهر ببرد، ادامه داد: در حال حاضر طبق توافق با مدیر تالار (سعید اسدی) از حدود 10 دی تا پیش از شروع جشنواره (22 بهمن) نمایش را اجرا می‌کنیم.

 

 

ارسال نظر