نامزد پرماجرای ترامپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۳۰۶۳۰
نامزد پرماجرای ترامپ

  دالاس مورنینگ نیوز:

خبر صفحه اول بسیاری از نشریات, همچنان درمورد اتهام احتمالی کاوانا, نامزد پیشنهادی دونالد ترامپ است . به گزارش صفحه اول این روزنانه نیز, برت کاوانا، نامزد دریافت کرسی خالی قضاوت دیوان عالی امریکا، روز جمعه از میزان آرای لازم اعضای کمیته سنای امریکا برخوردار شد تا رای‌گیری نهایی در مورد او در سنا انجام شود. با این حال با پیشنهاد یک سناتور جمهوریخواه، شاید یک هفته رای‌گیری او به تاخیر بیفتد تا پلیس فدرال امریکا درباره آزار و اذیت جنسی توسط او تحقیق کند. آنطور که گفته شده, جمهوری‌خواهان با درخواست جف فلیک، سناتور آریزونا که تحقیقات محدود و حداکثر یک هفته‌ای اف‌بی‌آی را قبل از رای‌گیری نهایی در صحن سنا درخواست کرده بود، موافقت کرده‌اند و دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری هم دستور ورود اف‌بی‌آی به ماجرا را صادر کرده است.

  نیویورک‌تایمز:

این روزنامه نیز, ضمن پرداختن به ماجرای تایید صلاحیت کاوانا, گزارشی از فیس بوک منتشر کرد. طبق این گزارش, فیس‌بوک از یک نفوذ امنیتی خبر داده که اطلاعات حساب‌های ۵۰ میلیون کاربر را فاش کرده است. آنطور که گفته شده فیس‌بوک اعلام کرده هکرهایی ناشناس حساب‌های ۵۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی از جمله مارک زاکربرگ را هک کرده‌اند. همچنین ۴۰ میلیون کاربر دیگر نیز در معرض خطر هک قرار دارند.  البته هنوز هویت هکرها مشخص نشده است. هکرها با سرقت کلیدهای دیجیتالی که به کاربران اجازه ورود و ماندن در حساب‌های کاربری را می‌دهد، حساب‌های کاربران را کنترل کردند. هکرها با سوءاستفاده از ۳ باگ مجزا در کد فیس بوک این کلید‌های دیجیتال را سرقت کردند.

  داون:

این روزنامه در صفحه اول خود گزارشی از روابط هند و پاکستان منتشر کرد. طبق این گزارش, شاه محمود قریشی اعلام کرده که جنگ با هند گزینه ما نیست, همچنین این منطقه توسط هند با لغو مذاکرات محقق نخواهد شد. به گزارش این روزنامه وزیر خارجه پاکستان که برای شرکت در اجلاس سازمان ملل به امریکا سفر کرده است در کنفرانس اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا موسوم به «سارک» شرکت کرد. همچنین وزیر خارجه پاکستان در حاشیه این نشست گفت که «سشما سوارج»، وزیر خارجه هند در مورد افزایش همکاری‌های منطقه‌ای سخن گفت ولی سوال ما این است که وقتی دولت دهلی‌نو حتی حاضر نیست مذاکره کند و گفت‌وگو میان دو کشور را به صورت یک جانبه لغو می‌کند آیا امکان افزایش همکاری‌های منطقه‌ای وجود دارد.

 

 

ارسال نظر