پریدن «ویل اسمیت» به میان دره

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۰:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۳۰۴۵۵
پریدن «ویل اسمیت» به میان دره

ویل اسمیت بازیگر فیلم‌هایی چون «مردان سیاهپوش»، «من یک افسانه‌ام» و «در جست‌وجوی خوشبختی» به مناسبت ۵۰ سالگی خود از فراز هلیکوپتر به میان دره پرید.

به گزارش آسوشیتدپرس، ویل اسمیت بازیگر سرشناس هالیوود دیروز ۲۵ سپتامبر به مناسب ۵۰ سالگی خود، از فراز هلی‌کوپتر به میان دره‌ای در گرند گنیون آریزونا پرید. نمایش توسط یک کانال یوتیوبی به ویل اسمیت پیشنهاد شد و او به شرط اختصاص عواید آن به امور خیریه آن را پذیرفت.

برگزارکنندگان این مراسم با راه انداختن یک کارزار اینترنتی برای جمع‌آوری پول، نوعی قرعه‌کشی ایجاد کردند تا دوستداران این بازیگر با پرداخت مبلغ کمی شانس خود را برای مشاهده از نزدیک این عملیات بیازمایند. دوربین‌ها که این بدل‌کاری را بطور مستقیم در وبسایت یوتیوب پوشش می‌دادند ویل اسمیت را در حالی که به بند و قلاب‌های بانجی متصل بود آویزان بر فراز دره‌های تنگ آریزونا شکار کردند.آقای بازیگر در حالیکه همچنان از طناب‌ها آویزان بود و تاب می‌خورد، گفت: این زیباترین چیزی بود که تا به حال در عمرم دیده‌ام. او بعد از نمایش نیز اظهار کرد که این تجربه برایش مانند گذر از خوف و وحشتی خالص به سعادتی مطلق بوده است. کل برنامه حسی شبیه شوهای تلویزیونی داشت. گروه فیلمبرداری اسمیت و همسرش جادا پینکت و سه فرزندشان را در حالی روی سایت پرش نشان می‌دادند که حلقه‌ای از آشنایان و دوستان این خانواده دورشان گرد آمده بودند. آلفونسو ریبیرو همبازی او در سریال کمدی قدیمی «شاهزاده تازه بل ایر - The Fresh Prince of Bel-Air» که در دهه ۹۰ از شبکه NBC پخش می‌شد نیز به عنوان مجری در این مراسم حضور داشت و با اسمیت و دیگران قبل و بعد از پرش مصاحبه کرد.

 

ارسال نظر