نمایش فیلم کوتاه ایرانی «مِه» در انگلستان

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۵۳:۳۶
کد خبر: ۱۳۰۱۱۳
نمایش فیلم کوتاه ایرانی «مِه» در انگلستان

فیلم کوتاه «مِه» به عنوان نماینده ایران در بخش اصلی فستیوال بین‌المللی Crossing The Screen انگلستان به رقابت خواهد پرداخت.

فیلم کوتاه داستانی «مه» به کارگردانی علی شورورزی و حسین محروقی که در بخش اصلی فستیوال بین‌المللی Crossing The Screen حضور خواهد داشت، از ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر (۸ الی ۱۱ آذر) در شهر ساحلی Eastbourne انگلستان به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین این فیلم در ادامه حضورهای بین‌المللی خود ۳۰ – ۲۷ سپتامبر (۵ الی ۸ مهر) در جشنواره Bioscope و ۱۴ – ۱۲ اکتبر (۲۰ الی ۲۲ مهر) در فستیوال Shimla هندوستان روی پرده می‌رود.

این فیلم روایتگر زندگی زن غسالی است که پس از مرگ کودک خردسالش مدتی است هیچ بچه‌ای را نشسته است، اما اکنون در موقعیتی ناچار به شستن جنازه کودکی که تازه درگذشته، می‌شود. اما تصمیم دیگری می‌گیرد. نیلوفر خوش‌خلق، سیامک ادیب و قربان نجفی ازجمله چهره‌هایی هستند که برای ساخت «مه» مقابل دوربین مهدی اصلانی رفته‌اند. فیلمنامه این فیلم به قلم رضا شیخلانی، حسین محروقی و علی شورورزی نگاشته شده است.

 دیگر بازیگران این فیلم سمیرا نصرتی، دینا شاهین مقدم، پریسا رحیمی، صادق زارعی، الهه فخاری، زهرا همتی، جلال برفی، مهدی امیریان و محمد مهدی طبیب‌زاده هستند. این فیلم به تهیه‌کنندگی مهدی اصلانی در انجمن سینمای جوانان ایران تهیه شده است.

 

ارسال نظر