قنات‌های آسیب دیده یزد مرمت می‌شوند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۵۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۰۱۱۰
قنات‌های آسیب دیده یزد مرمت می‌شوند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در دیدار با بخشدار گاریزات و بازدید از قنات‌های این بخش، بر مرمت قنات‌های آسیب دیده ‌استان تاکید کرد. هادی هادی‌نسب با اشاره به اهمیت آموزش‌های مدیریت بحران، اظهار کرد: گسترش مباحث آموزشی ‌و آموزش‌های فراگیر به منظور کاهش خسارات بلایای طبیعی و مدیریت ریسک، ضروری است.

او با تاکید بر اهمیت موضوع بیمه، افزود: با توجه به قانون‌های مربوطه، بهترین راه برای جبران خسارت، تامین اعتبار از محل پوشش‌های بیمه‌ای است که مردم و کشاورزان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند . مدیرکل و کارشناسان اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد به جدی گرفتن موضوع پوشش بیمه در بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: به منظور تشویق شهروندان به استفاده از بیمه منازل در مقابل حوادث، تفاهم نامه‌ای با شرکت بیمه تنظیم شده است که ۵۰ درصد از مبلغ خرید بیمه توسط این اداره کل پرداخت شود.

هادی‌نسب تاسیس پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر در این بخش را ضروری دانست و گفت: این موضوع از سوی مدیریت بحران استان نیز پیگیری می‌شود. او اظهار کرد: با توجه به وجود ناحیه صنعتی در گاریزات، تجهیزات اطفای حریق موجود، کافی نیست و لازم است این موضوع در اسرع وقت از سازمان آتش نشانی استان پیگیری شود.

 

 

ارسال نظر