جدال «راهبه» و «غارتگر» در سینمای جهان

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۹۳۴
جدال «راهبه» و «غارتگر» در سینمای جهان

فیلم ترسناک «راهبه» پرفروش‌ترین فیلم این هفته گیشه بین‌المللی سینما شد در حالی که فیلم علمی تخیلی «غارتگر» توانست پرفروش‌ترین فیلم این هفته گیشه امریکا نام بگیرد. به گزارش اسکرین، فیلم «غارتگر» به کارگردانی«شان بلیک» با نمایش در سینماهای امریکا موفق به ثبت فروش ۲۴ میلیون دلاری شد تا بالاتر از فیلم ترسناک «راهبه» با ۱۸.۲ میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم هفته گیشه امریکای شمالی نام گیرد. این فیلم در گیشه بین‌المللی نیز موفق به ثبت فروش ۳۰.۷ میلیون دلاری در بازارهای خارجی شد. «غارتگر» که در واقع چهارمین قسمت از این مجموعه فیلم است و در بیش از چهارهزار سالن سینمای امریکا در حال اکران است روایتگر داستان پسری است که بطور تصادفی موجب بازگشت غارتگران شکارچی به سیاره زمین می‌شود و در این میان یک تیم ویژه مامور نجات نسل انسان‌ها می‌شود.

اما فیلم «راهبه» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک «احضار» علاوه بر فروش ۱۸.۲ میلیون دلاری در گیشه امریکا، این هفته در گیشه بین‌الملل ۳۳.۱ میلیون از محل نمایش در ۳۶ کشور جهان کسب کرد و با فاصله تنها ۴۰۰ هزار دلاری با فیلم «غارتگر» صدرنشین گیشه بین‌الملل سینما شد و فروش جهانی خود را به رقمی بالغ بر ۲۲۸ میلیون دلار ارتقا داد.

«راهبه» به کارگردانی «کوین هاردی» و با فیلمنامه‌ای از «گری دوبرمن» و بر پایه داستانی از «دوبرمن» و «جیمز وان» ساخته شده است و در آن «تیسا فارمیگا»، «دمیان بیچیر»، «شارلوت هوپ» و «بانی آرونز» ایفای نقش کرده‌اند.

 

 

ارسال نظر