«وودی آلن» مهمان تئاتر ایران می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۹۶۲
«وودی آلن» مهمان تئاتر ایران می‌شود

نمایش «خدا» اثر وودی آلن به کارگردانی رحمت امینی با مشخص شدن گروه بازیگران نمایش، تمرین‌های خود را برای اجرا در تالار مولوی سپری می‌کند. رحمت امینی کارگردان «خدا» نوشته وودی آلن درباره شرایط تولید این نمایش برای اجرای عمومی به مهر گفت: گروه بازیگری نمایش «خدا» مشخص شده که شامل وحید آقاپور، سام کبودوند، سارا الهیاری، پژمان یاوری، سینا نصرالهی و عرفان صفری می‌شود و در حال تمرین این نمایش

 هستیم. به گفته او، این نمایش دارای حدود ۱۶ بازیگر است.

امینی درباره زمان و مکان اجرای این اثر نمایشی توضیح داد: قرار است نمایش «خدا» را در مهرماه و در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه ببریم. این کارگردان تئاتر درباره شیوه مدنظر برای اجرای نمایش «خدا» اظهار کرد: در نمایشنامه‌ای که وودی آلن نوشته یک تجربه گرایی دیده می‌شود که ما هم سعی کردیم در اجرا تجربه گرایانه پیش برویم.

امینی یادآور شد: شکل اجرای نمایش «خدا» متفاوت‌تر از کارهای قبلی خودم و حتی تئاترهای روی صحنه است. او در پایان درباره دلایل اجرای این نمایش در تالار مولوی نیز توضیح داد: بخش عمده‌ای از تلاش ما در این نمایش، همکاری با دانشجویان و بازیگرانی است که از بدنه تئاتر دانشگاهی برآمده‌اند به همین منظور نمایش «خدا» در قالب تعامل استاد و دانشجو است.

 

ارسال نظر