«پل واکر» به «سریع و خشمگین» برگردد

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۰:۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۷۸۶۹
«پل واکر»  به «سریع و خشمگین» برگردد

برادران پل واکر بازیگر فقید مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» ابراز امیدواری کردند شخصیتی که برادرشان نقشش را بازی می‌کرد، دوباره به این مجموعه فیلم‌ها برگردد.

به گزارش اکسپرس، نزدیک به پنج سال پس از درگذشت پل واکر، برادران او می‌گویند امیدوارند شخصیت او دوباره در ادامه مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» دیده شود. کلب واکر ۴۰ ساله دیروز در مراسم معرفی فیلم جدید مستندی که از واکر ساخته شده، در این زمینه ابراز امیدواری کرد با همه امکانات تکنولوژیک شخصیت او را بار دیگر به «سریع و خشمگین» بازگرداند.

او گفت: آرزویش است تا با حضور برادرشان فیلم‌های جدیدتری ساخته شود. واکر اظهار کرد امیدوار است بتواند در این زمینه مفید باشد. کلب و کودی در معرفی فیلم «من پل واکر هستم» حاضر شده بودند که مستندی یک ساعته و جدید درباره کودکی این بازیگر فقید، خانواده‌ و شغل اوست و توسط آدرین بویتنهویس ساخته شده است. این فیلم در تعطیلات آخر هفته پیش در نتوورک پارامونت به نمایش در آمد و اکنون برنامه‌هایی برای معرفی آن برگزار می‌شود.

تهیه‌کنندگان این مجموعه پس از درگذشت پل واکر، از کلِب و کودی واکر خواسته بودند تا در نقش شخصیت برادر درگذشته‌شان ظاهر شوند و تکمیل شدن فیلم «خشمگین ۷» ‌را ممکن کنند. پل واکر که نوامبر ۲۰۱۳ در تصادف اتومبیل جان باخت موجب شد فیلم «خشمگین ۷» نیمه کاره بماند و آن زمان برادران او به این پروژه پیوستند. برای تکمیل فیلم در حالی که اجراها توسط برادران صورت گرفت، صورت واکر با جلوه‌های دیجیتالی ساخته شد.

در نهایت در پایان فیلم هفتم شخصیت ابراین اوکانر که پل واکر نقش او را ایفا می‌کرد، در غروب خورشید با اتومبیل ناپدید شد.با این حال شخصیت او در طول فیلم زنده ماند و دو بار در فیلم «سرنوشت خشمگین» در سال ۲۰۱۷ به او ارجاع داده شد. پل واکر وقتی در تصادف با پورشه درگذشت ۴۰ سال داشت.

قسمت بعدی فیلم «سریع و خشمگین» قرار است سال آینده با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام اکران شود.

 

ارسال نظر