حمایت رییس گلدن‌گلوب از تغییرات در اسکار

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۵۵۵
حمایت رییس گلدن‌گلوب از تغییرات در اسکار

رییس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که اهدا کننده جوایز گلدن گلوب است، از تغییرات در اسکار حمایت کرد.

به گزارش ورایتی، مهر تاتنا رییس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) از بازنگری آکادمی اسکار نسبت به برخی مقررات آن حمایت کرد. او گفت: من آنها را درک می‌کنم. آنها باید برخی کارها را انجام بدهند تا بتوانند مخاطبان را حفظ کنند و ایده آنها ایده خوبی بود. لنا وایت برنده جایزه امی نیز با حمایت از این نظر گفت: فکر می‌کنم اسکار باید دست به تغییر بزند. آنها نیاز به تغییر دارند زیرا جهان در حال تغییر است، مخاطبان در حال تغییر هستند، مردم در حال تغییر هستند.

با این حال بازیگران زیادی بودند که خیلی از افزودن بخش فیلم مردم پسند به بخش جایزه‌های اسکار حمایت نکردند. کانی برایتون از جمله این چهره‌ها بود که پرسید: همه اینها برای پول بود؟ یعنی برمبنای این فیلم مردم پسند انتخاب می‌شود؟ چنین چیزی را دوست ندارم. برخی از چهره‌های داخل صنعت سینما نیز معتقد بودند انتخاب فیلم مردم پسند در نهایت به این منتج می‌شود که ستاره‌های بیشتری جذب فیلم‌های بلاک‌باستر و پرفروش شوند. تاتنا که هندی‌تبار است در این باره گفت: فکر می‌کنم تماشاگران جوان‌تر می‌توانند جذب چنین چیزی شوند، آنها سراغ فیلم‌های کوچک نمی‌روند اما نمی‌دانم چنین چیزی در کل تاثیری داشته باشد یا نه و باید منتظر ماند و دید چه پیش می‌آید.

تیم رابینز بازیگر مشهور نیز از جمله چهره‌هایی بود که درباره نگه داشتن مراسم اسکار در سقف سه ساعت اظهارنظر کرد و گفت: مثلا بخش تدوین یک بخش اساسا ضروری در فیلمسازی است. یک تدوین‌گر بزرگ می‌تواند یک فیلم فوق‌العاده از آب دربیاورد. چه کسی هست که تصمیم می‌گیرد کدام بخش‌ها خلاق هستند یا نیستند و باید مستقیم پخش شوند یا بعد در تدوین اضافه شوند؟

 

ارسال نظر