اجرای طرح «کنسرت برای همه»

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۰۰۳
اجرای طرح «کنسرت برای همه»

مدیر یک شرکت فرهنگی هنری از طراحی و اجرای پروژه‌ای با نام «کنسرت برای همه» با هدف کاهش قیمت بلیت کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

مهدی فولادی مدیر شرکت

«قو آواز صدای ایرانیان» با اعلام اینکه تصمیم دارند قیمت بلیت برخی از کنسرت‌های‌شان را کاهش دهند، گفت: در سال‌های اخیر شاهد افزایش قیمت بلیت کنسرت‌ها بوده ایم و رقم برخی از آنها واقعا برای سبد فرهنگی یک خانوار ایرانی زیاد است. در این شرایط بسیار سخت اقتصادی یک خانواده چهارنفره با وضعیت مالی متوسط چطور می‌تواند به تماشای کنسرتی برود که میانگین قیمت بلیت آن ۱۰۰ هزار تومان است؟ او ادامه داد: کارشناسان معتقدند گرانی قیمت بلیت با توجه به اجاره بالای سالن‌های برگزاری کنسرت است، اما چه سالنی؟ سالن ورزشی؟ سالن سینما ؟ یا سالن ویژه کنسرت؟ متاسفانه در اغلب شهرستان‌ها که فاقد تالار استاندارد برای برگزاری کنسرت هستند اجراهای زنده در بدترین سالن‌های ورزشی اجرا می‌شود اما معمولا قیمت بلیت‌ها همان قیمتی است که در سالن‌های ویژه کنسرت تهران به فروش می‌رسد.  فولادی تاکید کرد: اگر برگزارکنندگان کنسرت کمتر به فکر جیب خودشان باشند وضعیت بهتری خواهیم داشت.

این برنامه‌ها برای شادی و نشاط همه مردم است و جنبه ملی دارد اما در این سال‌ها می‌بینیم کنسرت‌ها فقط برای عده خاصی قابل استفاده شده است.  این پژوهشگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: ما تصمیم گرفتیم در زمینه کاهش قیمت بلیت کنسرت‌ها به ویژه در شهرستان‌ها اقدام کنیم تا افراد بیشتری بتوانند از کنسرت‌ها استفاده کنند.

 

ارسال نظر