«گالیله» دوباره شانسش را امتحان می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۷۵۲
«گالیله» دوباره شانسش را امتحان می‌کند

علی پویان قصد دارد نمایش «گالیله» را که سال گذشته در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد، بار دیگر در یکی از سالن‌های خصوصی تئاتر روی صحنه ببرد.

علی پویان مدرس و کارگردان تئاتر که پیش‌تر اعلام کرده بود قصد اجرای ۲ اثر نمایشی جدید را در سال جاری دارد درباره برنامه خود در زمینه اجرای تئاتر به مهر گفت: سال گذشته نمایش «گالیله» اثر برتولت برشت را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بردم ولی این نمایش به دلیل اینکه همزمان با یک نمایش دیگر اجرا می‌شد و همچنین تعداد اجراهایش کافی نبود به خوبی دیده نشد از این رو قصد دارم تابستان سال جاری بار دیگر این نمایش را روی صحنه ببرم.

او درباره سالن مدنظر برای اجرای «گالیله» افزود: قرار است این نمایش را در یکی از سالن‌های خصوصی تئاتر و در ایام باقیمانده تا پایان تابستان سال جاری اجرا کنم. پویان همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای نمایش «کوریولانوس» در سال جاری خبر داد و گفت: صحبت‌های اولیه برای اجرای این نمایش در نیمه دوم سال جاری در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر شده است و به زودی زمان قطعی اجرای «کوریولانوس» مشخص می‌شود.

او در پایان به پیشنهاد اجرای نمایش «چنین گفت سیمرغ» به تالار وحدت اشاره و اظهار کرد: یک سال قبل این نمایش را که فرازهایی از شاهنامه فردوسی و اثری ملی است، برای اجرا در تالار وحدت پیشنهاد دادم و با آقای صفی پور مدیرعامل بنیاد نیز گفت‌وگویی داشتیم. در حال رایزنی هستم تا وضعیت اجرای «چنین گفت سیمرغ» را مشخص کنم و اگر امکان اجرای این نمایش فراهم نشود برای اجرای «شاهزاده و گدا» در تالار وحدت اقدام خواهم کرد.

 

ارسال نظر