امیدوارم دیگر سردار آزمون را جلوی دوربین نبینم

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۷۵۱
امیدوارم دیگر سردار آزمون را جلوی دوربین نبینم

سعید عزت‌اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از تماشای مستند «سریک» ساخته بهاره افشاری اظهار امیدواری کرد که دیگر سردار آزمون را جلوی دوربین نبیند.

سعید عزت‌اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از تماشای مستند «سریک» ساخته بهاره افشاری گفت: ابتدا فکر می‌کردم شاید مستندی باشد که حوصله‌ام را سر ببرد و از آنجایی که ما اساسا عادت به تماشای مستند نداریم تصور می‌کردم شاید نتوانم ارتباط برقرار کنم اما وقتی فیلم را تماشا کردم نظرم کاملا عوض شد، از همین رو نه تنها خسته نشدم بلکه راغب شدم آن را تا انتها دنبال کنم. عزت‌اللهی ادامه داد: فیلمبرداری، موسیقی متن و صدای سیامک انصاری روی پلان‌هایی که به درستی کنار هم قرار گرفته بودند بسیار تاثیرگذار بود.

او سپس به شوخی گفت: البته امیدوارم دیگر سردار آزمون را جلوی دوربین نبینم. این بازیکن تیم ملی ایران درباره حضور سردار آزمون در فیلم «سریک» گفت: حرفه ما و سردار آزمون چیز دیگری است طبیعتا ما نمی‌توانیم نقش بازی کنیم اما مهم این بود که در فیلم «سریک» آنچه واقعیت است به تصویر کشیده شود و همین‌طور هم شده است و سردار تماما آنچه زندگی و تجربه کرده در فیلم به نمایش گذاشته است.

عزت‌اللهی در پایان گفت: امیدوارم از فیلم «سریک» و تمام مستند‌هایی که در سینما ساخته می‌شود، حمایت شود.

 

ارسال نظر