لایت سایت در یک قدمی اسکار دانشجویی

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۸۶۵
لایت سایت در یک قدمی اسکار دانشجویی

انیمیشن «لایت سایت» ساخته سید مسلم طباطبایی با ورود به فهرست نیمه‌نهایی در یک قدمی ورود به چهل و پنجمین دوره اسکار دانشجویی قرار گرفت.

انیمیشن کوتاه «لایت سایت» ساخته سید مسلم طباطبایی که با حضور در بخش مسابقه دانشجویی چهار جشنواره مورد تایید اسکار، واجد شرایط شرکت در رقابت‌ها اسکار دانشجویی شده بود با ورود به فهرست نیمه نهایی اسکار در یک قدمی ورود به چهل و پنجمین دوره اسکار دانشجویی قرار گرفت.

امسال ۱۵۸۲ فیلم کوتاه واجد شرایط ثبت‌نام در این رقابت‌ها شده بودند که انیمیشن کوتاه «لایت سایت» موفق شد به جمع ۸۱ فیلم پایانی که نامزدهای نهایی از بین آنها انتخاب خواهند شد راه پیدا کند. این انیمیشن کوتاه به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ۲ سال گذشته سینمای ایران در عرصه ملی و بین‌المللی موفق به حضور در ۳۰۰ جشنواره بین‌المللی در ۵۵ کشور جهان و کسب ۸۰ عنوان جایزه و ۳۱ عنوان نامزدی دریافت جایزه شده است.

عوامل این انیمیشن کوتاه «لایت سایت» که نخستین تجربه کارگردانی سید مسلم طباطبایی به شمار می‌رود عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سید مسلم طباطبایی، تهیه‌کننده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیمین فرخ احمدی، موسیقی: امیر پورخلجی، نورپردازی، رندر، جلوه‌های بصری و کامپوزیت: سید مسلم طباطبایی، طراحی کاراکتر، مدل‌سازی، ریگ و انیمیت: سید مسلم طباطبایی، پشتیبانی سخت‌افزاری: سید عباس اصطهباناتی.

 

 

ارسال نظر