گیشه در انتظار فصل گرم

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۱۷۸
گیشه در انتظار فصل گرم

در هفته گذشته یک فیلم دیگر به جمع فیلم‌های در حال اکران افزوده شد.

در حالی که این روزها جو کشور تحت تاثیر مسابقات فوتبال جام جهانی قرار گرفته است و سینماها نیز از این امر مستثنا نیستند، اما فیلم‌‌های در حال اکران نیز به کار خود ادامه می‌دهند و حتی در این میان فیلمی تازه نفس هم به جمع اکرانی‌ها افزوده شد.

«شماره 17 سهیلا» نخستین ساخته سینمایی محمود غفاری در مقام کارگردان است که از چهارشنبه 30 خردادماه به گردونه اکران افزوده شد. این فیلم در 2روز 5میلیون تومان فروخت.

«شماره ۱۷ سهیلا» روایت‌کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریع‌تر ازدواج کند تا بچه‌دار شود. «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان‌آرا که به نویسندگی امید سهرابی و تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور در سال 92 تولید شد، در 9 روز 690 میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بهرام فرزانه نویسنده‌یی است که مدت‌هاست نمی‌تواند، داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد. «دشمن زن» تازه‌ترین محصول موسسه پویافیلم و نخستین فیلم بلند کریم امینی نیز طی مدت 9 روز موفق شد 670 میلیون تومان فروش داشته باشد.

«در وجه حامل» دومین اثر بلند بهمن کامیار در مقام کارگردان است که طی مدت 9 روز 70 میلیون تومان فروخت. «در وجه حامل» اثرى اجتماعى است که فیلمنامه آن را نیز کامیار به نگارش درآورده و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

 

 

ارسال نظر