احتمال ساخت «شهرزاد» جدید

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۵۲۱
احتمال ساخت «شهرزاد» جدید

حسن فتحی که کارگردانی 3 فصل از سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی را بر عهده داشت به دنبال توزیع آخرین قسمت از این سریال پس از مدت‌ها سکوتش را شکست و به بیان توضیحاتی درباره تجربه حضور در این پروژه و حواشی که در این مدت دامن‌گیر سریال بود، پرداخت.

حسن فتحی که چند سالی است با ساخت سریال «شهرزاد» به شبکه نمایش خانگی کوچ کرده است با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از حواشی ایجاد شده برای این سریال به دنبال مشکلات مالی تهیه‌کننده، احتمال ساخت فصل چهارم و به طور کلی شرایط تولید آثار هنری نمایشی سخن گفت.

قسمت پایانی فصل سوم سریال «شهرزاد» با کشته شدن «قباد» به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی این سریال روز دوشنبه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و درحالی که به نظر می‌رسید فصل سوم نقطه پایان سریال «شهرزاد» باشد، حسن فتحی از احتمال تولید فصل چهارم و بازگشت کاراکتر «قباد» سخن گفته است.

او در بخشی از مطلبش نوشته است: به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است... خانم‌ها، آقایان، تماشاگران محترم 3 فصل سریال شهرزاد به پایان رسید و امید است در آینده نزدیک امکان ساخت فصل چهارم که در آن شاهد بازگشت مجدد قباد، شهرزاد و فرهاد به متن قصه خواهیم بود، فراهم شود! سریال «شهرزاد» برای مخاطبانش ماجرای تراژیک و آمیخته با تخیل عشق و سیاست و پول در ایران دهه ۳۰ شمسی بود و برای من و همکارانم تجربه‌یی دشوار و طاقت‌فرسا در دهه 90شمسی!

 

ارسال نظر