«جالبوت» تابستان می‌آید

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۰۴۴
«جالبوت» تابستان می‌آید

گروه موسیقی «جالبوت» از مجموعه‌های نوپای موسیقی تلفیقی با انتشار تازه‌ترین آلبوم خود در تابستان سال ۹۷، کنسرت‌های خود را در تهران و شهرهای دیگر برگزار می‌کند.

محمدعلی ذاکری خواننده و سرپرست گروه موسیقی «جالبوت» توضیح داد: اجرای گروه ما در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و همین امر عزم ما را جدی‌تر کرد که بتوانیم هم در فضای آلبوم و هم برنامه‌ریزی برای کنسرت آثار با کیفیتی را ارائه دهیم.

او افزود: مهم‌ترین برنامه‌یی که طی هفته‌های اخیر درگیر آن هستیم، آماده‌سازی آلبوم و انتشار آن در تابستان امسال است که بعد از آن مجموعه کنسرت‌هایی را نیز در تهران و شهرهای دیگر برگزار خواهیم کرد. سرپرست گروه موسیقی «جالبوت» درباره ویژگی‌های آلبوم جدید به مهر گفت: آنچه در آلبوم جدید گروه موسیقی «جالبوت» در نظر گرفته شده استفاده از شعرهای بندری به ویژه موسیقی هرمزگان است که این موسیقی با موسیقی‌های دیگر از جمله موسیقی جز و سایر گونه‌ها تلفیق شده و صدای متفاوتی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

آنچه در گروه ما برای مخاطبان اجرا می‌شود، تفاوت‌های زیادی با موسیقی گروه «داماهی» دارد. شاید وجه اشتراک ما با آنها در زبان باشد وگرنه فضای موسیقایی ما با این گروه خوب که اعضای آن از دوستان ما هستند، تفاوت‌های زیادی دارد.

 

ارسال نظر