سریال رمضانی کوتاه شد

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۷۷۲
سریال رمضانی کوتاه شد

سریال تلویزیونی «رهایم نکن» که پیش از این با عنوان «دستت را من بده» شناخه شده بود و قرار بود در ایام رمضان و پس از آن به روی آنتن برود، کوتاه و ۲۹ قسمتی شد.

سریال تلویزیونی «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی همزمان با آغاز ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود و در ۲۹ قسمت به پایان می‌رسد. پیش از این عسگرپور درباره‌ تعداد قسمت‌های این مجموعه به ایسنا گفته بود: این مجموعه در ۳۷ قسمت نگارش شده است اما با توجه به اینکه مشکل مسابقات پس از ایام رمضان را داریم، کمی مساله داریم که این کار چند قسمت باشد.

عسگرپور درباره قصه سریال رمضانی «دستت را به من بده» یادآور شده بود: این سریال شباهت معناداری با کارهای قبلی‌ام دارد. فضای قصه خودش را نشان می‌دهد منتها از این زاویه شاید این ویژگی را داشته باشد که چگونه می‌شود مسائل و معضلات دو نسل را کنار هم نشان داد و با این تئوری مشخص که مشکلات و معضلاتی که یک نسل به وجود می‌آورد چگونه در نسل بعدی تاثیرگذار خواهد بود و چگونه ما باید از مشکلاتی که به وجود می‌آوریم سهم خودمان را ببینیم و فکر نکنیم سهم‌مان این است که الان با آن مواجه هستیم. بدانیم و ببینیم با چیزی مواجه هستیم که خودمان ساخته‌ایم. این بخش در بعضی از کارهایی که قبلا کار کرده‌ام، مفهومی جدی بود. سریال «رهایم نکن» ساخته محمدمهدی عسگرپور در شب‌های رمضان ساعت 20:50 از شبکه3 روی آنتن می‌رود. در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیرآزاد، حسین ملکی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

ارسال نظر