کنسرت «ریچارد کلایدرمن» در تهران برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۳۶۷
کنسرت «ریچارد کلایدرمن» در تهران برگزار می‌شود

ریچارد کلایدرمن از شناخته شده‌ترین نوازندگان پیانو تابستان سال ۹۷ برای نخستین‌بار در ایران مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار خواهد کرد. ریچارد کلایدرمن پیانیست و موزیسین سرشناس جهان با همراهی ارکستر حرفه‌یی طی روزهای اول و دوم تیر در سالن وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت. کلایدرمن در نخستین اجرای رسمی خود در ایران غافلگیری ویژه‌یی را نیز برای مخاطبان ایرانی خود دارد و قرار است قطعه «ای‌ایران» را با پیانو برای دوستداران ایرانی‌اش بنوازد.

بیشتر مخاطبان ایرانی کلایدرمن را با آثاری چون «کاج نقره‌یی»، «ماه آتش»، «قلب طلایی»، «نامه‌یی به مادرم»، «خاطرات» و «کریسمس» می‌شناسند. «کلایدرمن» تاکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ ملودی ضبط کرده‌ و با فروش بیش از ۸۰ میلیون نسخه دارای ۲۷۰ صفحه طلایی و ۷۰ صفحه پلاتینیوم است. وی سبک رمانتیک نوینی را با تلفیق موسیقی کلاسیک و پاپ ساخته و استاندارد جدید از اجرای پیانو را که برای اغلب علاقه‌مندان پیانو و حتی مبتدیان قابل اجراست، پدید آورده است. از کلایدرمن در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان «موفق‌ترین نوازنده پیانو در سراسر دنیا» نام برده شده است.

کنسرت ریچارد کلایدرمن به همت موسسه «رویال هنر» و تهیه‌کنندگی مجید عبدی برگزار خواهد شد و بلیت‌فروشی این کنسرت نیز از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت آغاز می‌شود.

 

ارسال نظر