بررسی امکان نمایش فوتبال در سینماها

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۸۸۷
بررسی امکان نمایش فوتبال در سینماها

رییس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران با معرفی پرفروش‌ترین سینماها در فروردین ۹۷ بیان کرد که امکان نمایش فوتبال در سینماها را دنبال می‌کنیم.

علی سرتیپی رییس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران با اشاره به آغاز فعالیت سینماهای جدید و افزایش فروش گیشه گفت: با افتتاح سینماهای «مگامال»، «باغ کتاب»، «اطلس مشهد» و «شهر آفتاب» که جزو ۱۵ سینمای برتر کشور هستند شاهد تغییر بسیار زیادی در افزایش فروش گیشه در فروردین ماه سال ۹۷ بودیم و امیدواریم با اضافه شدن سالن‌های سینمایی مجتمع‌هایی که به زودی در سراسر کشور افتتاح می‌شوند، گیشه سینما رونق پیدا کند. او ادامه داد: در واقع با افزایش پتانسیل سالن‌های سینما در کشور، امکان اکران فیلم‌های بیشتری در سینماها وجود دارد و مردم نیز با توجه به کیفیت بالای سالن‌های تازه تاسیس علاقه بیشتری به دیدن فیلم‌های سینمایی پیدا می‌کنند. این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: ۱۵ سینمایی که در فروردین ماه سال ۹۷ از فروش قابل توجهی برخوردار بودند به ترتیب عبارتند از «کورش»، «آزادی»، «هویزه»، «ملت»، «مگامال»، «باغ کتاب»، «زندگی»، «فرهنگ»، «چهارسو»، «ساویز»، «ایران»، «شکوفه»، «ماندانا»، «اطلس» مشهد و «شهر آفتاب» شیراز که از این بین سینماهای «مگامال»، «باغ کتاب»، «اطلس» و «شهرآفتاب» سال گذشته در ناوگان سینمایی کشور نبودند.

او به مهر گفت: مساله قابل توجه این است که در مجتمع‌های جدید سینمایی امکانات قابل توجهی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد؛ امکاناتی که بی‌شک در سطح سینماهای خارجی است. این سینمادار توضیح داد: امیدواریم برای پردیس‌های سینمایی که بیش از ۶ سالن سینما دارند، شرایطی را فراهم کنیم تا بازی‌های حساس فوتبال به خصوص بازی‌های ایران به صورت محدود نمایش داده شود. برای اجرای این طرح به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادات لازم ارائه شده است تا ببینیم چه تصمیمی در این زمینه گرفته می‌شود.

سرتیپی در پایان گفت: همچنین امیدواریم اکران‌های ماه مبارک رمضان نیز در سال جاری به صورت گسترده‌تر انجام شود و در شهرستان‌ها نیز این طرح اجرا شود.

 

ارسال نظر