فیلمی به سبک «پالپ‌فیکشن»

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۰:۵۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۰۶۳۹
فیلمی به سبک «پالپ‌فیکشن»

«کوئنتین تارانتینو» فیلم جدیدش را در سبک و طرح داستان بسیار نزدیک به فیلم معروف «داستان عامه‌پسند» یا همان «پالپ‌فیکشن» توصیف کرد.

به گزارش ورایتی «کوئنتین تارانتینو» که ساخت فیلم جدیدش به نام «روزی روزگاری در هالیوود» را هنوز شروع نکرده‌ گفت: «برد پیت» و «لئوناردو دی‌کاپریو» دو بازیگر اصلی این فیلم، مهیج‌ترین زوج سینمایی از زمان «پل نیومن» و «رابرت ردفورد» هستند.

«تارانتینو» که در کمپانی سونی و در کنار «لئوناردو دی‌کاپریو» صحبت می‌کرد، گفت: این فیلم دارای یکی از بهترین فیلمنامه‌هایی است که تاکنون نوشته‌ام. گروه تبهکار «منسون» به سرکردگی «چارلز منسون» در آگوست ۱۹۶۹ در یک شب چندین نفر را در یک سکونتگاه هالیوودی متعلق به «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح لهستانی-فرانسوی سلاخی کردند که یکی از این افراد «شارون تیت» همسر باردار «پولانسکی» بود.‌ دار و دسته «منسون» در سال ۱۹۷۱ در دادگاه گناهکار شناخته شدند و «چارلز منسون» رهبر این گروه در نوامبر سال گذشته میلادی در زندان درگذشت.

این کارگردن و نویسنده برنده اسکار همچنین توضیح داد که حوادث این فیلم در زمان انقلاب هیپی‌ها و در دوران اوج هالیوود روی داد و سبک و طرح داستان فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نزدیکی زیادی با فیلم «داستان‌های عامه‌پسند» (پالپ‌فیکشن) است. «تارانتینو» فعالیت سینمایی خود را در اوایل دهه ۱۹۹۰ به عنوان فیلمساز مستقل آغاز کرد و فیلم «سگ‌های انباری» را ساخت که به عقیده بسیاری از منتقدان از خارق‌العاده‌ترین فیلم‌های مستقل همه ادوار است.

او در سال ۱۹۹۴با ساخت فیلم برنده نخل طلای «داستان عامه‌پسند» به اوج شهرت رسید، این فیلم از نظر تجاری توانست موفقیت بسیاری کسب کند و از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ یاد می‌کنند که در فهرست موسسه فیلم امریکا جزو ۱۰۰فیلم برتر تاریخ سینمای امریکا قرار دارد.

 

ارسال نظر