دفاع خاویر باردم از وودی آلن

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۴۰۰
دفاع خاویر باردم از وودی آلن

بازیگر سرشناس سینمای اسپانیا از وودی آلن دفاع کرد و گفت: از رفتاری که با وی می‌شود، دچار شوک شده است.

به گزارش ایندی‌وایر، خاویر باردم گفت: از اینکه با وودی آلن کار کرده اصلا احساس شرمندگی نمی‌کند. این بازیگر که در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» وودی آلن در سال ۲۰۰۸ بازی کرده بود نه‌تنها به مخالفان این کارگردان ملحق نشد بلکه گفت ابدا از کار کردن با وی احساس شرمندگی نمی‌کند.

او گفت: اگر شواهدی دال بر مقصر بودن وودی آلن وجود داشت من کار کردن با وی را متوقف می‌کردم، اما شک دارم چنین مدارکی وجود داشته باشد. این بازیگر در گفت‌وگو با پاریس‌مچ این سخنان را بیان کرد و افزود: من واقعا از چنین رفتاری دچار شوک شدم. در حالی که قضات ایالت نیویورک و کانتیکات او را بی‌گناه خواندند، این حرف‌ها دیگر چه معنی می‌دهد؟ موقعیت قانونی امروز همان است که ۲۰۰۷ هم بود. دخترخوانده وودی آلن در سال ۲۰۱۴ با نوشتن مطلبی در نیویورک تایمز ادعا کرده بود، وقتی بچه بوده از سوی پدرخوانده‌اش با آزار جنسی روبه‌رو شده است. آلن هم این مساله را تکذیب کرد و نامه‌یی در پاسخ در همان روزنامه منتشر کرد.

فارو در چند ماه اخیر ادعایش را تکرار و اعلام کرده از اینکه مردان و زنانی با آلن کار می‌کنند بدون اینکه برای این مسائل پاسخی داشته باشند، متعجب است. آلن نیز یادآوری کرد که این ماجرا مربوط به ۲۵ سال پیش است و همان موقع در دادگاه ۲ ایالت بررسی و رد شده است.

پیش‌تر تیموتی شالامه و ربکا هال درآمد خود از بازی در فیلم آلن را به جنبش مقابله با آزار زنان اهدا کردند و ناتالی پورتمن و الن پگ از بازیگرانی بودند که از فارو حمایت کردند و بازیگرانی چون مایکل کین، کالین فرث و پیتر اسکارسگارد اعلام کردند دیگر با آلن همکاری نمی‌کنند.

 

ارسال نظر