«ترمیناتور» جیمز کامرون بازیگرش را پیدا کرد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۹۱۳
«ترمیناتور» جیمز کامرون بازیگرش را پیدا کرد

 

جست‌وجوی طولانی برای یافتن یک بازیگر لاتین سرانجام به نتیجه رسید و فیلمی که بازسازی «ترمیناتور» خواهد بود، بازیگر مورد نظرش را پیدا کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، ناتالی رییس بازیگر کلمبیایی برای بازی در نقش اصلی بازسازی فیلم «ترمیناتور» انتخاب شد. لیندا همیلتون و آرنولد شوارتزنگر نیز برای ایفای نقش‌های اصلی خودشان به این فیلم بازمی‌گردند. گابریل لونا که برای بازی در نقش «گوست رایدر» در سریال «ماموران شیلد» شبکه ای‌بی‌سی شناخته شده و نیز دیگو بونتو بازیگر مکزیکی هم در این فیلم بازی می‌کنند.  در عین حال مکنزی دیویس بازیگر فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» هم یکی از بازیگران جدیدی است که به این فیلم اکشن علمی-تخیلی اضافه شده است. این پروژه توسط کمپانی پارامونت و اسکای‌دنس ساخته می‌شود.

شخصیت اصلی «ترمیناتور» جدید، دانی زن جوانی از طبقه کارگر در مکزیکوسیتی است که درگیر نبرد انسان‌ها و ماشین‌ها می‌شود. ناتالی رییس نقش وی را بازی خواهد کرد. لونا در نقش روبات ترمیناتور بازی می‌کند در حالی که بونتا در نقش برادر دانی بازی خواهد کرد. دیویس نیز یک سرباز قاتل از آینده است.  همیلتون و شوارتزنگر نقش‌های خودشان را بازی می‌کنند ولی گفته می‌شود بخش‌های مربوط به آنها کوتاه است. اسکای‌دنس، تیم میلر و جیمز کامرون کارگردانی و تهیه فیلم را برعهده دارند و تلاش زیادی برای پیدا کردن بازیگر لاتین‌تبار مورد نظر کردند. مشابه همین تلاش را کامرون در سال ۱۹۸۴ کرد تا بازیگر مورد نظرش را برای نقشی که همیلتون ایفا کرد، پیدا کند.  رییس کارش را در کلمبیا با بازی در برنامه‌های کودکان شروع کرد و با بازی در دو سریال مورد توجه اسپانیایی زبان به شهرت رسید.

 

 

ارسال نظر