«امیرارسلان» پاییز به تئاتر شهر می‌رود

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۶۷۲
«امیرارسلان» پاییز به تئاتر شهر می‌رود

محسن حسینی قصد دارد در فصل پاییز نمایش «امیرارسلان نامدار» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد. محسن حسینی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های خود در سال جاری و به صحنه بردن اثر نمایشی در مقام کارگردان گفت: در حال حاضر در نمایش «کوروش» به کارگردانی پری صابری به ایفای نقش می‌پردازم که در تالار وحدت در حال اجراست.

او ادامه داد: همچنین هفته‌یی یک‌بار در شهر تبریز و موسسه «الف» کارگاه آموزشی با هنرجویان علاقه‌مند این شهر برگزار می‌کنیم که شامل ۱۲ جلسه و در زمینه کارگردانی، بازیگری و کورئوگرافی است. در این کارگاه روند از ایده تا اجرا طی می‌شود و قصد دارم بر اساس سوژه‌های منطقه و لوکیشنی که در آن کار می‌کنیم، نمایشی را تولید کنیم. حسینی تاکید کرد: خیلی به شهریار شاعر نام آشنای ایرانی علاقه‌مندم و احتمال دارد با حضور هنرجویان کارگاه آموزشی خود در تبریز، اثری را بر اساس زندگی یا اشعار شهریار و به شکلی مدرن تولید و اجرا کنیم. اگر این اثر موفق باشد، احتمال دارد آن را در تهران هم اجرا کنیم.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه برای اجرای نمایش «امیرارسلان نامدار» با تئاتر شهر مذاکراتی داشته است، یادآور شد: قرار بر این شد اگر شرایط فراهم شود در فصل پاییز سال جاری این نمایش را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببریم. او در پایان خبر داد: همچنین قصد دارم، نمایش «فروغ ساراپینا» را هم با ترکیب‌بندی و بازیگران جدید در یکی از سالن‌های خصوصی تئاتر اجرا کنم که باید ببینم وضعیت و شرایط چگونه خواهد بود.

 

ارسال نظر