پایان تصویربرداری سریال نوروزی شبکه ۲

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۶۹۱
پایان تصویربرداری سریال نوروزی شبکه ۲

تصویربرداری سریال نوروزی شبکه دو با نام «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی تمام شد.  سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی در ۱۵ قسمت ۴۵دقیقه‌یی برای پخش در ایام نوروز از شبکه 2 آماده می‌شود. به تازگی ضبط و تصویربرداری این سریال تلویزیونی در جزیره کیش به پایان رسیده و عوامل به تهران بازگشته‌اند همچنین تدوین این سریال نیز رو به اتمام است.

تاکنون صداگذاری دو قسمت از سریال نیز انجام شده و مخاطبان می‌توانند از ابتدای نوروزی ۹۷ به تماشای این سریال بنشینند.  محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی‌آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند. این مجموعه به تهیه‌کنندگی مجید اوجی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما آماده می‌شود و رضا یزدانی که بازیگر آن است، تیتراژ آن را هم می‌خواند.

اما از سوی دیگر در سینماهای تهران، فیلم انیمیشن «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان در گروه سینمایی آزادی، فیلم «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان در گروه سینمایی استقلال، فیلم «فراری» ساخته علیرضا داودنژاد در گروه سینمایی ماندانا، «خرگیوش» ساخته مانی باغبانی در گروه سینمایی زندگی، «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سرگروه کورش، «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد در سرگروه ایران و «مصادره» ساخته مهران احمدی در سرگروه جوان به نمایش درمی‌آیند.

 

 

ارسال نظر