«هیات‌مدیره» پند و اندرز نمی‌دهد

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۱۴۴
«هیات‌مدیره» پند و اندرز نمی‌دهد

نویسنده سریال «هیات‌مدیره» با اشاره به ویژگی‌های این مجموعه بیان کرد که قرار نیست به مخاطب پند و اندرز دهد.

علی خودسیانی درباره داستان این مجموعه که این روزها به کارگردانی مازیار میری برای پخش از شبکه پنج سیما در نوروز تولید می‌شود به مهر گفت: همچنان مشغول نگارش فیلمنامه این سریال هستم و تاکنون حدود ۳۸ قسمت نوشته شده و قرار است حدود ۱۰۰ قسمت باشد.

او با اشاره به زمان پخش این سریال در نوروز بیان کرد: ویژگی‌های پخش نوروزی این است که مخاطب بیشتری دارد. ما دو زمان جذب حداکثری مخاطب داریم که یکی در نوروز و دیگری ماه رمضان است که در این ایام تلویزیون بیننده‌های بیشتری دارد و این‌گونه نیست که سریال‌ها رقابت چندانی با هم داشته باشند بنابراین من این زمان را به‌عنوان رقابت نمی‌بینم بلکه به‌عنوان فرصتی نگاه می‌کنم که مخاطب بیشتر تلویزیون می‌بیند. خودسیانی درباره پخش سریال از شبکه پنج اضافه کرد: مردم چندان کاری به شبکه ندارند و اگر سریال خوبی باشد در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود درباره آن صحبت می‌کنند.

او درباره ویژگی‌های این سریال اظهار کرد: داستان سریال «هیات‌مدیره» از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست، داستان‌های سرراستی دارد و ما سعی کردیم به جای اینکه تماشاگر را به معما بکشانیم بیشتر او را با اتفاقات ساده‌یی که در زندگی همه آدم‌ها رخ می‌دهد، مواجه کنیم و سعی کردیم طنز شیرینی هم در داستان‌ها باشد تا کاری جذاب درآید.

خودسیانی درباره این سریال که به مسائل مرتبط با آپارتمان‌نشینی می‌پردازد، اظهار کرد: ما دو نوع قواعد داریم یکی «هست و نیست»‌هاست و دیگری «بایدها و نبایدها» که ما در ترسیم روابط در این سریال سراغ بایدها و نبایدها رفتیم. ما سعی نکردیم دروغ بگوییم بلکه می‌گوییم این‌طور هم می‌شود زندگی می‌کرد همچنین سعی کردیم پند و اندرز ندهیم چون مخاطبان ما امروز دیگر اهل پند و اندرز نیستند.

 

 

ارسال نظر