صد جشن نوروزگاهی در سمنان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۶:۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۰۵۹
صد جشن نوروزگاهی در سمنان

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با تاکید بر اینکه نوروز ۹۷ نوروزی متفاوت در استان سمنان خواهد بود، گفت: در راستای افزایش شادابی و نشاط در مردم و افزایش اقامت مسافران در ایام نوروز در ۱۳ شب اجرای ۱۰۰ جشن نوروزگاهی پیش‌بینی شده است. محمد جهانشاهی افزود: «سمنان 1400نگین گردشگری ایران» شعار گردشگری و افق پیش‌بینی شده اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان است.

او اظهار کرد: ظرفیت‌های استان سمنان در حوزه تاریخی و گردشگری و تولیدات صنایع‌دستی می‌تواند این استان را به یکی از مناطق پیشرو در حوزه گردشگری تبدیل کند. جهانشاهی با بیان اینکه تحقق شعار گردشگری سمنان نیاز به مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد دارد، پیشنهاد ایجاد ستاد سمنان ۱۴۰۰ را در این جلسه عنوان کرد. او با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: پیش از فرارسیدن سال جدید، طرح نظارتی پیش بهار از پانزدهم اسفندماه در استان سمنان اجرا می‌شود. این طرح با هدف نظارت بر ارائه خدمات تاسیسات گردشگری استان سمنان و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مسافران و گردشگران اجرا می‌شود.

استاندار سمنان نیز در این جلسه با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان سمنان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی مکلفند در راستای تحقق سیاست‌های گردشگری با اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان همکاری کنند. شهاب‌الدین چاووشی بر مشارکت فرمانداری‌ها برای برپایی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در تمام شهرستان‌ها تاکید کرد.

 

 

ارسال نظر